Iemand al een eerste echo gehad? Leuk om de foto'tjes met elkaar te delen en met hoeveel weken die is gemaakt.
Ik moet nog even wachten, maar ben benieuwd naar de eerste! 馃懚馃徏
Edit: Jaleesa|Moderator : dit is het topic om je echo foto鈥檚 te plaatsen . Alle andere topics omtrent echofotos worden gesloten .
Dankjewel! Zeker, ergens had ik wel al een actieve baby verwacht maar het z ...
Haha 馃槢 ja en eerlijk als de baby zo actief blijft is dat na de geboorte ook zo. Bij mijn oudste dochter zeiden ze echt succes 馃槈 en het is net mij ik heb ook ADHD maar we zijn gewoon drukke babbelkousen. Het is wel leuk we hebben nu de tijd patronen te ontdekken van de baby.
Ik zit te wachten op een brief met een afspraak voor m'n 13 weken echo daar, hopelijk vragen ze mij ook voor het 3d onderzoek. Lijkt me bijzonder om het zo goed te kunnen zien.
Mijn moeder had gelijk met alles ze voorspelde ieder geslacht goed, krankzinnig maar voelt zo verbonden met haar. Onze laatste baby is een jongen. Raar hihi snap nu wat mijn vriend voelde hiermee met goed bekijken haha 馃槢 ja ben echt in shock 馃槷 want ik heb nu echt bewijs je krijgt als je vroeg overlijdt nog een film te zien hoe het gaat en dat geeft klaarblijkelijk rust, bij alledrie haar kinderen had ze alles goed, 馃檪 maar goed 馃ぉ