723 Reacties

24 dagen geleden

Reactie op Raqquel

Jongen of meisje馃槏
Zou je in het nub topic moeten vragen. Maar ik zie volgens mij niet eens een nub, dus kan moeilijk zeggen of het een jongetje of meisje is.

24 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Zou je in het nub topic moeten vragen. Maar ik zie volgens mij niet eens e ...
Oh haha zit in de verkeerde topic馃ぃ

24 dagen geleden

Reactie op Ryxn

Jongen of meisje?
Lijkt n jongen!

23 dagen geleden

13 weken echo gehad vandaag. Deze is goed ! 馃グ

21 dagen geleden

Reactie op LHBP

5w en 2d, over 2,5 week weer een echo. Gelukkig ziet alles er goed uit!
Hi! Was deze echo via je buik? Ik ben benieuwd hoe is het nu met jullie ? We hebben bijna het zelfde echo

21 dagen geleden

10 weken en 6 dagen, was lekker druk in de buik馃グ

21 dagen geleden

13 weken echo

21 dagen geleden

13 weken echo was helemaal goed 馃崁馃┑

20 dagen geleden

11+2 dagen! Dag vooruit gezet! Baby leek eerst te slapen maar nadat ik de vraag stelde of de baby sliep, begon hij/zij ineens heel hard te schoppen en met de armen te bewegen! 馃馃 Alles zag er goed uit! Zo ontzettend dankbaar 馃ス馃尭

20 dagen geleden

Termijn echo gehad gister met 10+5 馃惀 28-5 uitgerekend

20 dagen geleden

12+5 鉂わ笍馃グ

20 dagen geleden

13 weken 馃グ

20 dagen geleden

11 weken 27mei馃挋馃┓

19 dagen geleden

Reactie op mk13051

11 weken 27mei馃挋馃┓
Wat leuk, zelfde datum uitgerekend 馃グ

19 dagen geleden

13+4, alles was helemaal goed 鉂わ笍

19 dagen geleden

12+6. Vandaag de 13-wekenecho gehad en gelukkig alles helemaal goed, net als de NIPT vorige week. Wat een geruststelling. We weten zelfs het geslacht al, was duidelijk te zien en stiekem verteld door de verloskundige. Zo leuk!

19 dagen geleden

De rest van de foto's zijn helaas niet zo scherp

19 dagen geleden

Verschillende echo's. 6wkn, 8 wkn, 10 wkn en bijna 12 wkn. Voor en nadeel van een risico zwangerschap... veel meer controle en vaker de baby zien is dan wel weer het voordeel..

18 dagen geleden

13 weken echo gehad en baby is helemaal ok茅! Deze echo moest zowel via de buik als inwendig want m鈥檔 placenta zit aan de buik kant en baby was ontzettend aan het draaien de hele echo! Ziet er goed uit en groeit goed! Over 3 weken de echo om te zien of het een jongen of een meisje wordt!

18 dagen geleden

Vanmorgen de 13 weken echo gehad in het EMC, alles goed ;) vanochtend ook gebeld door de vk dat de NIPT goed was. Op naar de 20 馃馃徎 alles extra spannend na stil geboorte bij 22+2 馃専