Iemand al een eerste echo gehad? Leuk om de foto'tjes met elkaar te delen en met hoeveel weken die is gemaakt.
Ik moet nog even wachten, maar ben benieuwd naar de eerste! 👶🏼
Edit: Jaleesa|Moderator : dit is het topic om je echo foto’s te plaatsen . Alle andere topics omtrent echofotos worden gesloten .
10+5 termijnecho, uitgerekend 31-05-2025 ❤️ mevrouw of meneer is net zo eigenwijs als grote zus. Moest paar keer lachen waardoor hij of zij in beweging kwam en goed ging liggen 🤣🤣 en zwaaien en doen daarbinnen 🥰
Z’n schatje 🥰 mijn mannetje. De echoscopiste was zo verbaasd 😦 door jongen dat ze het uitvoerig heeft nagekeken maar het is echt een jongen. Belangrijkste de kleine groeit goed 👍🏻 was bezig hihi 😏 minder fijn de placenta ligt voor, wat een voordeel als je dun bent.. Wanneer ga ik dan echt de schoppen voelen? Ik voel nu wat plopjes maar meer niet en Rocky bam Bam 💥 was lekker bezig 🤩 wil het graag bewust meemaken. Maar niets te klagen ik ben zo trots 🥹 het gaat nu wel hard zeg 😍
Ah 🥰 de mijne is een echte buikslaper iedere echo op de buik als hij slaapt. Nu echt waarom wordt ik wakker gemaakt hup vuisten gebald. Zo schattig 🥰 maar mooie echo 🤩
Wat lief! Met m'n zoontje ook placenta voor gehad, maar voelde hem gewoon v ...
Ja ik voel wel wat en op rechts ligt er een stuk waar geen placenta zit. Het zal vast wel goed komen. Wel blij dat ik mijn kleine man straks gewoon kan voelen. Ik las op internet kan tot week 28 duren maar als ik jou hoor valt dit wel mee.
Vandaag bij de termijn echo gezien dat we niet 1 maar 2 baby’s verwachten! ...
Gefeliciteerd 🥳 ja dat is heel lang schakelen hihi 😏 maar wel heel mooi 🤩 gebeurt vaker dat een eeneiige tweeling nu pas gezien wordt ze liggen vaak achter elkaar.