723 Reacties

18 dagen geleden

Termijn echo 11+1 Was lekker aan het bewegen. 😊

18 dagen geleden

Reactie op LHBP

13 weken echo gehad en baby is helemaal oké! Deze echo moest zowel via de b ...
Volgens mij staat het antwoord al op deze foto als ik de nub moet geloven. Jongetje! 🥰🩵

17 dagen geleden

gisteren de termijn echo 11+4

17 dagen geleden

10+5 termijnecho, uitgerekend 31-05-2025 ❤️ mevrouw of meneer is net zo eigenwijs als grote zus. Moest paar keer lachen waardoor hij of zij in beweging kwam en goed ging liggen 🤣🤣 en zwaaien en doen daarbinnen 🥰

17 dagen geleden

Reactie op LHBP

13 weken echo gehad en baby is helemaal oké! Deze echo moest zowel via de b ...
Jaa denk ook een jongen 💙

17 dagen geleden

15 weken en 1 dag ⭐️✨️ het is een jongetje 🩵

17 dagen geleden

15 weekjes en 2 dagen 👼 Het is een meisje 🧸

17 dagen geleden

Ze is aan het knuffelen met de navelstreng🥰 14+1

16 dagen geleden

Reactie op NathalieMR

Aaah lief 💗💗💗

15 dagen geleden

Inmiddels alweer een week geleden. 13+1w Alles was goed. Volgende week geslachtsecho 🩵🩷

15 dagen geleden

Reactie op NathalieMR

Naww zo cute!! 🤍

14 dagen geleden

Hallo wereld 👋❤️

14 dagen geleden

Nu al een duimertje🥹

14 dagen geleden

Z’n schatje 🥰 mijn mannetje. De echoscopiste was zo verbaasd 😦 door jongen dat ze het uitvoerig heeft nagekeken maar het is echt een jongen. Belangrijkste de kleine groeit goed 👍🏻 was bezig hihi 😏 minder fijn de placenta ligt voor, wat een voordeel als je dun bent.. Wanneer ga ik dan echt de schoppen voelen? Ik voel nu wat plopjes maar meer niet en Rocky bam Bam 💥 was lekker bezig 🤩 wil het graag bewust meemaken. Maar niets te klagen ik ben zo trots 🥹 het gaat nu wel hard zeg 😍

14 dagen geleden

Reactie op NoaMartínez777

Nu al een duimertje🥹
Ah 🥰 de mijne is een echte buikslaper iedere echo op de buik als hij slaapt. Nu echt waarom wordt ik wakker gemaakt hup vuisten gebald. Zo schattig 🥰 maar mooie echo 🤩

14 dagen geleden

Vandaag bij de termijn echo gezien dat we niet 1 maar 2 baby’s verwachten! Even omschakelen 😅

14 dagen geleden

Reactie op denniese

Z’n schatje 🥰 mijn mannetje. De echoscopiste was zo verbaasd 😦 door jonge ...
Wat lief! Met m'n zoontje ook placenta voor gehad, maar voelde hem gewoon vanaf 16 weken al af en toe hoor! Iets na 20 weken elke dag!

14 dagen geleden

Reactie op Jettttte

Vandaag bij de termijn echo gezien dat we niet 1 maar 2 baby’s verwachten! ...
Wauw! Hiervoor niets van gezien bij eerdere echo’s?

14 dagen geleden

Reactie op sarah322

Wat lief! Met m'n zoontje ook placenta voor gehad, maar voelde hem gewoon v ...
Ja ik voel wel wat en op rechts ligt er een stuk waar geen placenta zit. Het zal vast wel goed komen. Wel blij dat ik mijn kleine man straks gewoon kan voelen. Ik las op internet kan tot week 28 duren maar als ik jou hoor valt dit wel mee.

14 dagen geleden

Reactie op Jettttte

Vandaag bij de termijn echo gezien dat we niet 1 maar 2 baby’s verwachten! ...
Gefeliciteerd 🥳 ja dat is heel lang schakelen hihi 😏 maar wel heel mooi 🤩 gebeurt vaker dat een eeneiige tweeling nu pas gezien wordt ze liggen vaak achter elkaar.