723 Reacties
4 dagen geleden
Vandaag de 13 weken echo gehad. Ze mocht niks zeggen maar het is erg duidelijk een jongen 🩵👶🏽
4 dagen geleden
Reactie op Mamavan2plus1
Vandaag de 13 weken echo gehad. Ze mocht niks zeggen maar het is erg duidel ...
Vanaf wanneer mogen ze het wel bevestigen zonder dat je een geslachtsecho doet?
Soms vind ik het jammer dat ze niet gewoon “eerlijk” mogen zijn als het gewoon zichtbaar is. ☺️
4 dagen geleden
Reactie op Fleeeuurrr
Vanaf wanneer mogen ze het wel bevestigen zonder dat je een geslachtsecho d ...
Onze echoscopist had een sterke mening over dat tegenwoordig altijd zo vroeg een geslachtsecho wordt gedaan. Ze ging helemaal laten zien hoe je met een paar verschillende standen andere uitslagen krijgt.
Wij hebben dus vanalles gezien, maar niet veel wijzer geworden met 14+2 😅
Ik denk toch echt iets meer van een meisje te hebben gezien, maar dat weten we komende dinsdag met een geslachtsecho met 15+2 (ook veel te vroeg volgens de echosopiste 🤭)
4 dagen geleden
Reactie op Fleeeuurrr
Vanaf wanneer mogen ze het wel bevestigen zonder dat je een geslachtsecho d ...
Ze bevestigde het uiteindelijk toch omdat het zo overduidelijk was bij de 3d echo. (Er loopt een studie in het radboud vandaar dat we ook 3d beelden kregen) Vorig jaar had ik de 13 weken echo met 14+2 en zeiden ze ook “je hebt het goed gezien” toen ik benoemde dat ik dacht een jongen te zien. Dus het is maar net wie de echo doet. Ze mogen het geloof ik nooit met 100% zekerheid zeggen in zo’n vroeg stadium. Maar vanaf 15 weken volgens mij wel