563 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op Elza1

Vorige week dinsdagavond echo gehad dachten verder te zijn maar blijken min ...
En hoe was het gegaan bij je?

茅茅n maand geleden

Reactie op charlie88lilly

Jeetje wat ongelofelijk spannend. Ik heb dat ook gehad in juni dus weet hoe ...
Helaas een miskraam. Nu wachten tot het vanzelf komt anders medicatie volgende week.

茅茅n maand geleden

Reactie op charlie88lilly

Ik heb maandag ook een echo, 10.00u ben dan pas 6+2 dus zooooo spannend of ...
Ik heb woensdag een eerste echo, denk dan 6+1 te zijn. Hoop zo dat we al een kloppend hartje mogen zien/horen. Spannend!

茅茅n maand geleden

Vandaag ook en goede echo mogen krijgen met 6+4 weken ook al een kloppend hartje gezien 鉂わ笍 dinsdag bij mijn verloskundige weer een echo

茅茅n maand geleden

Vandaag de echo gehad, 7 weken geschat en een kloppend hartje. Vraag me alleen af of de dooierzak niet een te afwijkende vorm heeft

茅茅n maand geleden

Ik heb gisteren ook onverwachts een echo gehad, met 6 weken. Hier zeiden ze alleen dat ik 5,2 weken was en dat dit altijd kan gebeuren. Ik heb normaliter een cyclus van 28 dagen gehad, met af en toe een uitzondering. Heeft iemand van jullie dit ook gehad en zat alles dan goed?

茅茅n maand geleden

Onze kleine frum vanochtend voor het eerst mogen zien. Een sterk kloppend hartje en een paar dagen vooruit gezet. 7+4 vandaag 馃挆馃挋

茅茅n maand geleden

Ah zo leuk om te zien, ik heb m komende maandag ook met 7+4, dus zo ziet het er dan ongeveer uit gok ik.. leuk!

茅茅n maand geleden

Net onze echo gehad met 6+2, 1 dag vooruit gezet naar 6+3. Alles zag er goed uit en sterk kloppend hartje gezien!! 馃挀馃ス omg ik was zo zenuwachtig. wat een opluchting na een lege vruchtzak in juni. 馃崁

茅茅n maand geleden

Reactie op babysparkles

Ah zo leuk om te zien, ik heb m komende maandag ook met 7+4, dus zo ziet he ...
Ik ook maandag 馃崁馃 nog een weekje aftellen

茅茅n maand geleden

7+6 鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Ik heb vandaag ook een echo gehad met 6+2. Helaas konden ze anders dan de vruchtzak nog niks zien en moet ik volgende week terugkomen. Dit wordt een lange week. Ik heb nu ook wel mijn twijfels omdat ik al zeker 2.5 week positief test en ik zeker wist wanneer ik ovuleerde, dus ik ben bang dat dit uitloopt op een miskraam..

茅茅n maand geleden

Reactie op Lisadd123

Ik heb vandaag ook een echo gehad met 6+2. Helaas konden ze anders dan de v ...
Oh nee wat vreselijk! 馃槩 ik heb in juni hetzelfde meegemaakt. Voor mezelf hielp het toen al te beslissen af te sluiten. Ik wist ook m鈥檔 eisprong en had ook 2,5 week geleden een positieve test toen. Veel succes in de nare en spannende tijd 馃崁

茅茅n maand geleden

Reactie op 馃嵓馃嵓馃嵓

Vandaag echo gehad was 6.2 naar me eigen berekeningen en nu 4 dagen terug g ...
Heb ik bij m'n vorige zwangerschap ook meegemaakt, uiteindelijk beviel ik op 'onze' uitgerekende datum, haha.

茅茅n maand geleden

Vanmiddag een kloppend hartje gehoord鈽猴笍鉂わ笍 wat een magisch gevoel om dit de eerste keer in je leven te horen..馃挄

茅茅n maand geleden

6+2. Alles zag er goed uit, vruchtzakje en dooier waren goed te zien. Weet eigenlijk niet meer precies waar ik moet kijken voor het vruchtje 馃ぃ馃檲 Volgende week maandag 2de echo bij 8+1

茅茅n maand geleden

Morgen eerste echo ben zo zenuwachtig 馃槶馃槶馃槶

茅茅n maand geleden

Wij waren gisteren heel verrast, de gynaecoloog was even verast als ons en had het ook niet direct verwacht. Wij hebben 14/08 een punctie gehad en 17/08 is ons enigste embryo van die punctie terug geplaatst. Nu hadden we gisteren onze eerste echo. Wij krijgen niet 1 maar 2 kindjes 馃槏 beide wondertjes hadden een goede hartslag. 2 oktober hebben we terug een nieuwe echo. Zo spannend allemaal. We hebben een zwaar traject achter de rug en het zijn ook onze eerste kindjes. Hopelijk blijven ze goed groeien nu 馃馃徏

茅茅n maand geleden

Ben zo zenuwachtig voor de eerste echo. Moet nog teruggebeld worden door de verloskundige om de eerste echo en intake in te plannen. Wij zijn er pas afgelopen weekend achtergekomen dat we in verwachting zijn toen was ik 5+5. Vandaag ben ik 6+2

茅茅n maand geleden

Gisteren echo, 7 + 4 dagen maar geen kloppend hartje. Geen bloedingen of iets gehad en voel me nog heel zwanger. Verdrietig en verwarrend