563 Reacties

één maand geleden

Reactie op Fleur Flow

Gisteren echo, 7 + 4 dagen maar geen kloppend hartje. Geen bloedingen of ie ...
Ach meid toch:( wat verdrietig. Sterkte♥️

één maand geleden

Reactie op Wonder940225

Ben zo zenuwachtig voor de eerste echo. Moet nog teruggebeld worden door de ...
Update zojuist gebeld de eerste echo staat 1 oktober dan zou ik 8+1 moeten zijn. Heel spannend.

één maand geleden

Reactie op Ellie202422024

Ach meid toch:( wat verdrietig. Sterkte♥️
Lief dankjewel ✨. Hoop dat mn lichaam snel gaat herkennen dat het niet goed is dan wordt het makkelijker te geloven en vrede mee te sluiten

één maand geleden

Reactie op Fleur Flow

Gisteren echo, 7 + 4 dagen maar geen kloppend hartje. Geen bloedingen of ie ...
Verschrikkelijk! Heel veel sterkte. Hopelijk herkent je lichaam het snel 🩷

één maand geleden

Reactie op Fleur Flow

Gisteren echo, 7 + 4 dagen maar geen kloppend hartje. Geen bloedingen of ie ...
Wat vervelend, sterkte.. wil je niet toch afwachten op een wonder? Het lijkt best een groei hebben doorgemaakt wat jouw echo laat zien met 7+4 of wat zegt de verloskundige?

één maand geleden

Reactie op Fleur Flow

Gisteren echo, 7 + 4 dagen maar geen kloppend hartje. Geen bloedingen of ie ...
Hè Fleur, wat verdrietig dat er geen hartslag is gevonden. Er is ook een groep die miskraam heet, misschien dat je daar ook wat steun en herkenning kunt vinden. Het heeft mij toen wel geholpen om me er op voor te bereiden. Heel veel sterkte en een knuffel 🫂

één maand geleden

Reactie op StarlightX

Ik heb 30 september mijn eerste echo dan ben ik 7+2🥹
Wat toevallig, ik heb 30 september ook mijn eerste echte echo (al 1 gehad om bbz buiten te sluiten) en ben dan ook ongeveer 7 weken zwanger🥰

één maand geleden

Reactie op Fleur Flow

Gisteren echo, 7 + 4 dagen maar geen kloppend hartje. Geen bloedingen of ie ...
Heel veel sterkte 💕

één maand geleden

Vanmorgen met 6+5 weken een kloppend hartje mogen zien. Nu is het weer wachten tot de termijnecho 11 oktober 🤯🥺

één maand geleden

Reactie op Fleur Flow

Gisteren echo, 7 + 4 dagen maar geen kloppend hartje. Geen bloedingen of ie ...
Oh nee wat een vreselijk nieuws! 😥 konden ze zien wanneer het hartje gestopt is? Heel veel sterkte ❤️‍🩹💐

één maand geleden

Reactie op charlie88lilly

Oh nee wat een vreselijk nieuws! 😥 konden ze zien wanneer het hartje gesto ...
Hartje gestopt met 7+4 dagen dus waarschijnlijk echt de dag ervoor

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Hè Fleur, wat verdrietig dat er geen hartslag is gevonden. Er is ook een gr ...
Heel lief 🥺, dankjewel 🙏

één maand geleden

Reactie op Mommytobe_22

Wat vervelend, sterkte.. wil je niet toch afwachten op een wonder? Het lijk ...
Het was bij de gynaecoloog en die was heel duidelijk dat geen hartslag bij 7 weken + 4 dagen een miskraam wordt 😔. Moet nu tot 4 oktober wachten in de hoop dat m’n lichaam de miskraam gaat herkennen en zelf opruimen, anders volgende stappen. Ik hoop dat mijn lichaam het snel herkent, vind het idee van ruim drie weken nog zwanger voelen terwijl het mis is niet fijn. Maargoed. This too shall pass. En vrede sluiten met dat het beter is dat het nu stopt omdat het niet goed zat dan later. Het verwarrende is alleen dat ik nog geen miskraam symptomen heb en dat geeft het gevoel dat er hoop is en vind dat stukje lastig. Maar moet het proberen los te laten

één maand geleden

Reactie op Fleur Flow

Het was bij de gynaecoloog en die was heel duidelijk dat geen hartslag bij ...
Wat heftig voor je zeg, heel veel sterkte de komende tijd. Begrijp dat het heel lastig en verwarrend is gezien je nog steeds kwaaltjes hebt. Hopelijk herkent jouw lichaam het snel en kun je het gaan verwerken..

één maand geleden

Ik heb morgen met 7+2 de eerste echo. Klopt het dat je het hartje dan alleen kunt zien kloppen of kan je het hartje ook al horen? Eerste kindje vandaar! Vind het enorm spannend.

één maand geleden

Reactie op inayacf

Ik heb morgen met 7+2 de eerste echo. Klopt het dat je het hartje dan allee ...
Wat leuk! Je kan het hartje dan wel zien kloppen maar niet horen. Dit doen ze meestal pas vanaf 11/12 weken

één maand geleden

Reactie op Rosa ✨

Wat leuk! Je kan het hartje dan wel zien kloppen maar niet horen. Dit doen ...
Ah duidelijk! Thanks 😊

één maand geleden

Eerste echo gehad, zooo happy was een sterk kloppend hartje 🥹🥹💗💗💗💗💗 niet normaal opgelucht maar blijf het nog wel eng vinden 🥹

één maand geleden

Yes! Eindelijk gisteren de eerste echo gehad. En alles is goed en perfect op mijn berekening! 7+2

één maand geleden

Reactie op inayacf

Ik heb morgen met 7+2 de eerste echo. Klopt het dat je het hartje dan allee ...
Succes en veel plezier vandaag!!