723 Reacties
2 maanden geleden
Vandaag echo gehad, ze denkt tussen de 6 a 6.5 week. Ze heeft hem nu op 6.1 gezet en mijn berekening was 6.3. Mooi sterk hartje gezien! Hopen dat dit zo doorblijft gaan ❤️
2 maanden geleden
Ik vroeg mij af of ik de enige ben die pas vanaf week 10 een echo krijg. Via mijn verloskundige praktijk is het pas vanaf 10 weken mogelijk (behalve bij zhuis of eerdere miskramen). Dit duurt nu dus nog 3 weken voor mij maar voelt zó lang!!🥲 en al helemaal als ik hier al heel veel echo's zie 🙈
2 maanden geleden
Reactie op CC1992
Ik vroeg mij af of ik de enige ben die pas vanaf week 10 een echo krijg. Vi ...
Ik krijg deze zwangerschap mijn eerste echo op 7+5 (eigen berekening) maar bij mijn eerste was dat ook op ruim 9 weken en voelde het ook niet fijn dat iedereen hier al een echo had gehad en ik nog moest wachten 🙈 weet ook niet of zo’n ‘vroege’ echo leuker is, want bij mijn vorige zwangerschap (op 9wk dus) zag je echt al de vorm van een mensje 🥰
2 maanden geleden
Vandaag een vroege echo gehad om te kijken hoe ver ik ben vanwege het niet weten van m'n cyclus en ik blijk 7 weken te zijn en hebben een mooi kloppend hartje gezien
2 maanden geleden
Ik heb volgende week pas de eerste echo maar wil even zeggen dat ik dit toch zo een fijn topic vind ❤️. In de andere topics lees je zoveel over miskramen (wat natuurlijk helaas ook de realiteit is). Ik word daar helemaal bang en zenuwachtig van. Maar van al die mooie echo’s krijg ik weer goede moed 🩷🩵!
2 maanden geleden
Gister de echo gehad met 7+6. Mooi kloppend hartje gezien 🥰. Ik dacht zelf met de online berekeningen 7+3/4 te zijn.
2 maanden geleden
Ik heb mijn echo over een uurtje met 7 weken 🥹 Ben zo blij dat het afwachten eindelijk voorbij is, die 4 weken duurde zo lang😅