563 Reacties

één maand geleden

Vandaag heb ik mijn echo om 14:15

één maand geleden

Vandaag echo gehad, ze denkt tussen de 6 a 6.5 week. Ze heeft hem nu op 6.1 gezet en mijn berekening was 6.3. Mooi sterk hartje gezien! Hopen dat dit zo doorblijft gaan ❤️

één maand geleden

Reactie op Joortje

Succes en veel plezier vandaag!!
Dankjewel! Zenuwen beginnen nu toch wel echt te komen. Afspraak staat vanmiddag 🙈

één maand geleden

Vandaag echo gehad en een kloppend hartje gezien. Was goed gegroeid tov 2 weken geleden. Ze denken nu 6,5 week ongeveer. Dacht ik zelf ook.

één maand geleden

Reactie op MelanieX10

Yes! Eindelijk gisteren de eerste echo gehad. En alles is goed en perfect o ...
Dit is zooooo schattig!!!!

één maand geleden

Ik vroeg mij af of ik de enige ben die pas vanaf week 10 een echo krijg. Via mijn verloskundige praktijk is het pas vanaf 10 weken mogelijk (behalve bij zhuis of eerdere miskramen). Dit duurt nu dus nog 3 weken voor mij maar voelt zó lang!!🥲 en al helemaal als ik hier al heel veel echo's zie 🙈

één maand geleden

Reactie op CC1992

Ik vroeg mij af of ik de enige ben die pas vanaf week 10 een echo krijg. Vi ...
Ik krijg deze zwangerschap mijn eerste echo op 7+5 (eigen berekening) maar bij mijn eerste was dat ook op ruim 9 weken en voelde het ook niet fijn dat iedereen hier al een echo had gehad en ik nog moest wachten 🙈 weet ook niet of zo’n ‘vroege’ echo leuker is, want bij mijn vorige zwangerschap (op 9wk dus) zag je echt al de vorm van een mensje 🥰

één maand geleden

Reactie op CC1992

Ik vroeg mij af of ik de enige ben die pas vanaf week 10 een echo krijg. Vi ...
Mijn verloskundige doet in principe als 1e echo de termijnecho aanhouden! Maar ik moet naar een los echo centrum en bij hun kon ik hem op eigen kosten dan inplannen met 8.3

één maand geleden

Vandaag de echo gehad. Kloppend hartje gezien en alles zag er goed uit. Dacht zelf 7 weken en 2 dagen, maar ben voor nu op 6 weken en 5 dagen gezet. Zó blij! 🥹❤️

één maand geleden

Vandaag een vroege echo gehad om te kijken hoe ver ik ben vanwege het niet weten van m'n cyclus en ik blijk 7 weken te zijn en hebben een mooi kloppend hartje gezien

één maand geleden

Ik heb volgende week pas de eerste echo maar wil even zeggen dat ik dit toch zo een fijn topic vind ❤️. In de andere topics lees je zoveel over miskramen (wat natuurlijk helaas ook de realiteit is). Ik word daar helemaal bang en zenuwachtig van. Maar van al die mooie echo’s krijg ik weer goede moed 🩷🩵!

één maand geleden

Reactie op CC1992

Ik vroeg mij af of ik de enige ben die pas vanaf week 10 een echo krijg. Vi ...
Bij mij in de praktijk vroegen ze gewoon of ik gebruik wilde maken van een vroege echo, dit is dan met ong 8 weken. Vervolgens heb je met ong 10 weken de termijnecho.

één maand geleden

7weken en 6 dagen

één maand geleden

5+5 Weken met een kloppend hartje❤️❤️

één maand geleden

Gister de echo gehad met 7+6. Mooi kloppend hartje gezien 🥰. Ik dacht zelf met de online berekeningen 7+3/4 te zijn.

één maand geleden

Ik heb mijn echo over een uurtje met 7 weken 🥹 Ben zo blij dat het afwachten eindelijk voorbij is, die 4 weken duurde zo lang😅

één maand geleden

Reactie op Oreotje

Wij waren gisteren heel verrast, de gynaecoloog was even verast als ons en ...
Wat bijzonder! Ben je dan gelijktijdig ook natuurlijk zwanger geworden?

één maand geleden

Reactie op Wannabemomma

Ik heb mijn echo over een uurtje met 7 weken 🥹 Ben zo blij dat het afwacht ...
En??

één maand geleden

Gister de tweede echo gehad met 7.1 weken en een kloppend hartje🥹🫶🏼

één maand geleden

Reactie op Sparklonn

Wat bijzonder! Ben je dan gelijktijdig ook natuurlijk zwanger geworden?
Dat zou kunnen maar is bijna onmogelijk aangezien ze alle eicellen hebben weggenomen voor de eisprong. Waarschijnlijker is dat het embryo heel vroeg toch nog in 2 gesplitst is.