564 Reacties

één maand geleden

Vanochtend om 8:45u me eerste echo gehad, en mijn berekening klopte 7+1 vandaag. Heb een mooi hartje zien kloppen❤️🥰

één maand geleden

Net eerste echo gehad, zo bijzonder om het hartje te zien kloppen 🥺 volgens de app ben ik vandaag precies 7 weken en volgens de echo 7+3.

één maand geleden

5 weken en 5 dagen. Mooi kloppend hartje.

één maand geleden

Helaas kon de verloskundige niet een goeie meting doen, wel een hartslag mogen zien😃 2 oktober een nieuwe echo om een meting te doen

één maand geleden

We hebben een hartje gezien 🤍

één maand geleden

Vandaag een kloppend hartje mogen zien, 1 dag verder dan ik dacht. 6+6 nu❤

één maand geleden

Een vraag; ik ben nu 5+2, ik heb maandag de huisarts gebeld om te zeggen dat ik weer zwanger ben direct na een miskraam. Zij bood mij de eerste echo pas bij 8 weken aan, waarom zijn jullie allemaal zo vroeg?

één maand geleden

Vraagje, krijg je van de echo's altijd een foto mee? En is dit vergoed of moet je daar extra voor betalen? Lijkt me super leuk om te hebben als herinnering🥰 voor de 25e staat onze 1e echo gepland! 🌸🍀

één maand geleden

Reactie op AardigeVos284010

Een vraag; ik ben nu 5+2, ik heb maandag de huisarts gebeld om te zeggen d ...
Ik krijg de 1e echo op week 8 en de 2e op week 12, geen idee waarom iedereen zo vroeg mag, tegen mij is gezegd dat dat geen nut had want dan zag je nog niet genoeg😅 op week 8 echo wordt ook inwendig gedaan, week 12 kon pas een buik echo (geen idee of dit allemaal klopt dat zei mijn verloskundige)

één maand geleden

Een mooi echo gehad. Wel een week teruggezet, had wel wat dagen verwacht. Had een hele onregelmatige cyclus. En al een kloppend hartje met 6 weken. 🥰

één maand geleden

Reactie op AardigeVos284010

Een vraag; ik ben nu 5+2, ik heb maandag de huisarts gebeld om te zeggen d ...
Hier ook met 8 weken hoor, nu termijnecho met 11 weken!

één maand geleden

Reactie op MotherToBe

Vraagje, krijg je van de echo's altijd een foto mee? En is dit vergoed of m ...
Volgensmij krijg je eigenlijk altijd een foto mee. Bij mijn praktijk vroegen ze om een usb stick mee te nemen, waar ze ook nog foto's en korte filmpjes opgezet hebben!

één maand geleden

Reactie op sarah322

Volgensmij krijg je eigenlijk altijd een foto mee. Bij mijn praktijk vroege ...
Ohh heel leuk! Dankjewel🥰

één maand geleden

Vanochtend een echo gehad, ze schatte mij op 6 weken. Wat zou betekenen dat ik met 2,5 week positief getest had🥲 dit kan natuurlijk niet en ben er niet helemaal gerust over. Hartactie was trouwens gelukkig wel goed.

één maand geleden

Reactie op MotherToBe

Ik krijg de 1e echo op week 8 en de 2e op week 12, geen idee waarom iederee ...
Bij mij is de zwangerschap toevallig ontdekt. Ik heb in juli een miskraam gehad met 9 weken en mijn cyclus kwam maar niet op gang. Nu snap ik wel waarom😂😂

één maand geleden

Zo blij! Een klein weekje terug gezet in dagen, lijkt nu op 6wkn,5 dagen. Een mooi kloppend hartje 👶🏼🤍

één maand geleden

Precies 7 weken vandaag, de baby groeit goed en heeft een mooie hartslag. Zo opgelucht en blij🤍

één maand geleden

Reactie op AardigeVos284010

Een vraag; ik ben nu 5+2, ik heb maandag de huisarts gebeld om te zeggen d ...
Ik ben medisch omdat onze dochter stil geboren is. Vandaar dat ik eerder mag komen.

één maand geleden

Vol ongeloof, dankbaarheid en ook licht in shock.. 2 kloppende hartjes met 7 weken en 3 dagen.

één maand geleden

Reactie op MotherToBe

Ik krijg de 1e echo op week 8 en de 2e op week 12, geen idee waarom iederee ...
8 en 12 weken is idd normaal. Bij ons wordt de 8-wekenecho trouwens ook uitwendig gemaakt. Ik mocht kiezen of ik een weekje eerder wil komen ivm een miskraam in mei. Daarom deze keer met 7+2 weken, maar eerder doen ze bij ons ook niet echt.