564 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik heb mijn echo 1 oktober pas staan. Maar door roze bloedverlies sinds woensdag en sinds vanochtend ook helderrood maak ik me toch zorgen en vandaag maar gebeld met mijn zorg. Dus ik mag hopelijk als er een plek vrij is langskomen voor een vervroegde echo en hopen dat get gewoon goed zit en het allemaal innesteling was maar ik heb ook buikpijn vergelijkend met menstruatie pijn

茅茅n maand geleden

Reactie op Teske1987

Vol ongeloof, dankbaarheid en ook licht in shock.. 2 kloppende hartjes met ...
Wauw! En oh snap ik zo goed! Ik kan me een tweeling gewoon niet voorstellen. Ik zou echt zooo in shock zijn馃ぃ. Wat leuk!!!

茅茅n maand geleden

Na alle stress bevestiging gekregen dat de baby gewoon goed zit en het bloed niet daarvandaan kwam. Wellicht dat er 2 zaten zeiden ze en er eentje is afgestoten. Maar zoals het er nu naar uitziet een goede start van de zwangerschap. Ik dacht zelf dat ik 6+4 was Maar volgens de echo zou het 5 weken zijn. Ook is er een cyste gevonden maar dusdanig klein dat het (nog) geen cyste genoemd kan worden. Echo van 1 oktober blijft staan om te zien of er dan een hartje klopt. Laten we het hopen 馃ズ maar hoop stress is nu wel afgenomen gelukkig

茅茅n maand geleden

6+5 met kloppend hartje 鉂わ笍

茅茅n maand geleden

7 weken en 4 dagen!

茅茅n maand geleden

Vanochtend ook een echo gehad. Kloppend hartje alleen wel een week terug gezet wat voor mij niet positief voelt. Geen goede ervaringen met teruggezet worden in de tijd, maar het kan nog alle kanten opgaan. Ze kon het ook heel moeilijk zien en meten doordat baarmoeder gekanteld is en de embryo echt tegen de wand geplakt zat. Heb 2 oktober een nieuwe tussentijdse echo gepland en as dinsdag intake verloskundige. Ze kunnen dan ook een echo maken maar dat is aan mij. Weet nog niet wat ik wil. Wat zouden jullie doen?

茅茅n maand geleden

Reactie op 馃馃馃

Zo blij! Een klein weekje terug gezet in dagen, lijkt nu op 6wkn,5 dagen. E ...
Ik heb volgende week Donderdag mijn 2e echo en ik ben dan 6 weken en 4 dagen, kan je dan al zo goed echt iets zien? Ik ben met 4,5 week geweest maar toen zag je alleen nog maar dik wit baarmoederslijmvlies

茅茅n maand geleden

Reactie op Lisa98-24

Vandaag echo gehad en een kloppend hartje gezien. Was goed gegroeid tov 2 w ...
Heb je met 4,5 dan al iets op je echo kunnen zien? Bij mij alleen dik baarmoederslijmvlies

茅茅n maand geleden

Reactie op Cheyvdt

Vandaag ook en goede echo mogen krijgen met 6+4 weken ook al een kloppend h ...
Ik heb ook mijn echo met 6+4, is er dan altijd iets te zien??

茅茅n maand geleden

Reactie op anoniem19950910

Ik heb ook mijn echo met 6+4, is er dan altijd iets te zien??
Jaa, als het goed is wel. Alleen kloppend hartje verschilt per persoon. Maar je hoort sws iets te zien.

茅茅n maand geleden

Reactie op Cheyvdt

Jaa, als het goed is wel. Alleen kloppend hartje verschilt per persoon. Maa ...
Oke want ik heb er een met 4,5 week gehad en toen zagen ze alleen dik wit baarmoederslijmvlies. Toen hadden ze het over een goede zwangerschap of over miskraam... 馃檭

茅茅n maand geleden

Vandaag eerste echo bij 6+1 & alles was goed, hartje klopte 馃ス馃ス鉂わ笍馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op anoniem19950910

Oke want ik heb er een met 4,5 week gehad en toen zagen ze alleen dik wit b ...
Jaa spannend. Afwachten en hopen op het beste. Met 4,5 week zie je volgens mij vaak niet zo heel veel.

茅茅n maand geleden

Reactie op KimTheulings

Vanochtend ook een echo gehad. Kloppend hartje alleen wel een week terug ge ...
Lastig! Snap dat het je onzeker kan maken, zelf heb ik ook slechte ervaringen met teruggezet worden. Ook lastig of je dinsdag al een echo zal laten maken of niet. Het is wel snel na vandaag, waardoor er misschien weinig anders is.. zelf zou ik het denk ik wel doen: of het geeft je meer duidelijkheid (goed of slecht) of het ligt er allemaal net zo bij als vandaag. Maar een extra echo lijkt mij geen kwaad. Hoe kijk je er zelf tegenaan?

茅茅n maand geleden

Reactie op TopperAms

Lastig! Snap dat het je onzeker kan maken, zelf heb ik ook slechte ervaring ...
Nou na wat rondzoeken op internet snap ik er nog minder van. De meting gaf 6mm aan, de echoscopiste zei dat dat 6 wk zwangerschap is terwijl ik op veel plekken zie dat dit meer overeenkomt tegen de 7wkn aan dat komt meer overeen met de termijn. En het feit dat de meting moeilijk gedaan kon worden geeft wel wat meer hoop. Erna ben ik nog gebeld door de VK en die zegt ook dat met een mm verschil je al weer verder bent en ze dus niet perse pessimistisch is.

茅茅n maand geleden

Lees ook bij de verloskundige praktijk op de site dat bij een zwangerschap van 6 wk het embryo tussen de 4-5 mm is dus ja..

茅茅n maand geleden

Reactie op KimTheulings

Lees ook bij de verloskundige praktijk op de site dat bij een zwangerschap ...
Met mijn 6 weken echo was embryo ook 4mm. Al ondertussen een 2e echo gehad met 7weken (daar weet ik helaas de afmetingen niet meer) alles prima. Dus indd zou het ook bij 7 weken kunnen passen lijkt mij. Misschien hooguit einde 6 weken.

茅茅n maand geleden

Reactie op KimTheulings

Nou na wat rondzoeken op internet snap ik er nog minder van. De meting gaf ...
Bij mij was het vruchtje 5,8mm met 6+2 weken

茅茅n maand geleden

Reactie op Fenna.91

Bij mij was het vruchtje 5,8mm met 6+2 weken
Ja precies dus dan zou het bij mij 6+4 of zo kunnen zijn wat beter richting de termijn gaat van 7wk. Maar helaas is het gewoon afwachten geblazen hoe het zicht gaat ontwikkelen. Wel fijn om wat feedback te krijgen hier

茅茅n maand geleden

Reactie op Cheyvdt

Met mijn 6 weken echo was embryo ook 4mm. Al ondertussen een 2e echo gehad ...
Ja dus het kan gewoon goed zijn. Bedankt voor je bericht