564 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op Fenna.91

Bij mij was het vruchtje 5,8mm met 6+2 weken
Bij mij was het vruchtje 5,94mm met 6+2/3.

茅茅n maand geleden

Reactie op KimTheulings

Vanochtend ook een echo gehad. Kloppend hartje alleen wel een week terug ge ...
Ik zou nog een echo maken. Ondanks dat het kort op elkaar zit kan je dan wel al zien of er groei is geweest. Een embryo groeit in het begin mega snel.

茅茅n maand geleden

Reactie op anoniem19950910

Ik heb ook mijn echo met 6+4, is er dan altijd iets te zien??
Ja dan is er wel wat te zien. Een klein vruchtje en we zagen het hartje kloppen

茅茅n maand geleden

Wat leuk om te lezen dat jullie bij de vitaliteitsecho al een termijn berekening krijgen! Bij ons was dat helaas niet. Ze dacht wel dat ik verder was dan 7+4, maar zei dat we pas bij de termijn echo goed gaan kijken hoe ver het is. Het vruchtje was bij de eerste echo 1.5 cm. Voor hoeveel weken staat dat normaalgesproken? Ik lees verschillende dingen op internet dus word er niet veel wijzer van helaas

茅茅n maand geleden

Reactie op Nomi4

Wat leuk om te lezen dat jullie bij de vitaliteitsecho al een termijn berek ...
Dit zegt ChatGTP: Als een embryo ongeveer 1,5 cm groot is, bevindt de zwangerschap zich meestal rond de 7e tot 8e week. Dit is het stadium waarin de meeste organen zich beginnen te vormen en het embryo snel groeit.

茅茅n maand geleden

Ik heb woensdag eindelijk de 1e echo met 8+3 als het goed is. Kan ik er vanuit gaan dat dit een inwendige echo is?

茅茅n maand geleden

Reactie op Sulan

Ik heb woensdag eindelijk de 1e echo met 8+3 als het goed is. Kan ik er van ...
Geen idee of je er vanuit kan gaan, ik heb toevallig woensdag ook de 1e echo! Ik ben dan 8+4 weken en bij mij werd sowieso een inwendige 1e echo gedaan!

茅茅n maand geleden

Reactie op Spoof

Dit zegt ChatGTP: Als een embryo ongeveer 1,5 cm groot is, bevindt de zwang ...
Hahah fijn om te lezen dat er meer dames ChatGPT voor alles gebruiken! 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op Fenna.91

Hahah fijn om te lezen dat er meer dames ChatGPT voor alles gebruiken! 馃槀
Hahaha ja echt hoor 馃お馃槀馃憣

茅茅n maand geleden

Reactie op Sulan

Ik heb woensdag eindelijk de 1e echo met 8+3 als het goed is. Kan ik er van ...
Bij mij was ie uitwendig! Vorige zwangerschap bij een andere praktijk, was tot 10 weken inwendig. Dus wisselt per praktijk!

茅茅n maand geleden

7+2 al flink gegroeid ten opzichte van de week ervoor! Bizar hoe hard dat gaat

茅茅n maand geleden

Even gekkigheid馃槣 Ik moet dus ook nog wachten op de eerste echo, maar vanwege traject wel al veel echo鈥檚 gehad. Ik heb van de verpleegkundige een echo meegekregen van de bewuste follikel/eicel. Dit is dus (als alles goed gaat) de eerste echo met alleen mijn aandeel aan de baby 馃槀

茅茅n maand geleden

Ik mag vandaag voor een vroege echo met 8+2. Gelukkig goed geslapen maar voel een hoop spanning nu 馃槉

茅茅n maand geleden

Eerste echo gehad! Vooruit gezet met 4 dagen naar 8+1 馃グ

茅茅n maand geleden

Zo magisch om het hartje te zien :):)! Ze zagen wel vocht (3,5 cm) bij de eileider. Er werd verteld dat dit van de eisprong kan zijn. Over 2,5 week de volgende echo.

茅茅n maand geleden

Reactie op Mama-1989

Precies 6 weken... en een kloppend hartje gezien! 馃┑馃┓
Wat was bij jou de grootte van het vruchtje?

茅茅n maand geleden

Ik had door familie reis een heeeeeeeele vroeg echo toen ik 4 weken was, alleen dik wit baarmoederslijmvlies te zien. Nu heb ik morgen mijn eerste echte echo, als ik vanaf mijn 1e dag laatste menstruatie tel, dit was 8 Augustus, dan ben ik morgen 6 weken en 5 dagen. Zijn er mensen die op deze weken gewoon een goede echo hebben gehad en waarop gewoon alles te zien was inclusief kloppend hartje?? Zijn er ook mensen waarbij op dit termijn nog niks te zien was en later wel? Ik lees bij sommige ook dat ze tellen vanaf ovulatie? Dan ben ik morgen 6 weken.

茅茅n maand geleden

Tussendoor toch nog even wezen kijken naar deze kleine spruit. Wat een groei vergeleken met vorige week! 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op sarah322

Tussendoor toch nog even wezen kijken naar deze kleine spruit. Wat een groe ...
Ahhhh wat een mooi beeld! Zie ik nou ook al helemaal armpjes en beentjes? Gefeliciteerd!

Reactie op anoniem19950910

Ik had door familie reis een heeeeeeeele vroeg echo toen ik 4 weken was, al ...
De eerste dag van mijn laatste menstruatie was ook 8 augustus. Ik had mijn eerste echo vandaag, ik was terug gezet met 3 dagen, ik ben dus nu 6+3 vandaag. We hebben een mooi kloppend hartje gezien.. 馃槏 zeker het meest bijzondere ervaring in mijn leven. Mijn echo was wel inwendig. Aangezien je iets verder bent als ik, denk ik dat je wel het vruchtje kan zien, incl. kloppend hartje. Ze hebben me zowieso geadviseerd om een inwendige echo te laten doen, omdat de kans dat je toch wat meer ziet is groter. Success morgen! 馃挋馃┓