668 Reacties

één maand geleden

12&13 dpo🥳

één maand geleden

Dit zijn die van mij so far! Best vroeg dus al een heel licht streepje, maar oh zo blij met de oploop!

één maand geleden

12, 13 en 14 dpo ❤️🙏🏻 Zo spannend of het deze keer goed blijft gaan

één maand geleden

Geen ovulatietesten gebruikt, dus ik kan er een dagje naast zitten... maar als het goed is; Bovenste met 12dpo, op onze eerste vakantiedag in Frankrijk! Middelste 15dpo. Onderste terug van vakantie alsnog eentje gedaan, 20 dpo! 🥰🥰🥰🥰

één maand geleden

Mijn testen van 23--8 en 26-8 . Ik heb sinds 15-8 deze lichte positieve test, hij loopt niet op. Ik heb ook geen bloedverlies dus heel spannend. Hoop dat het goed blijft gaan🥹 Weet mijn cyclus ook niet door bevalling met 13 weken in juni en daarna geen menstruatie meer gehad.

één maand geleden

9dpo voor het eerst getest. Heel licht. Onderste van 12 dpo. Volgens mij prima opgelopen. 😊

één maand geleden

5 daagse cryo terugplaatsing, getest op 14 dpo..

één maand geleden

Geen ovulatietesten gebruikt, dus niet helemaal zeker. Maar obv vorige cyclussen op 13, 15 en 17 DPO

één maand geleden

2 dagen voor mijn NOD en vermoedelijk 12 dagen dpo. Zo donker nu al 😮🩷💙

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Dit zijn die van mij so far! Best vroeg dus al een heel licht streepje, maa ...
Super leuk hoe je dit bijhoudt in zo’n boekje 😍

één maand geleden

Reactie op anna1997

2 dagen voor mijn NOD en vermoedelijk 12 dagen dpo. Zo donker nu al 😮🩷💙
Wauw! Die is al donker!

één maand geleden

11 of 12 dpo!

één maand geleden

Reactie op Sulan

Wauw! Die is al donker!
Je zal bijna denken dat het er 2 zijn 🙈 (3 tweelingen aanwezig in onze families) maar het hoeft natuurlijk niks te zeggen….

één maand geleden

Reactie op anna1997

Super leuk hoe je dit bijhoudt in zo’n boekje 😍
Haha ja had daar eerst mn hele fertiliteitsverslagen in opgeschreven voor t traject en alles. Die zitten nu keurig achterin in een envelopje 😅

één maand geleden

🥰🥰

één maand geleden

😍😍😍

één maand geleden

Reactie op anna1997

Je zal bijna denken dat het er 2 zijn 🙈 (3 tweelingen aanwezig in onze fam ...
Haha ik wilde dit wel typen maar dacht nee doe maar niet😂

één maand geleden

Positieve test op dpo 13 afgelopen vrijdag 23-8

één maand geleden

Ik zou zitten op ongeveer 4+4 ik ben heel onregelmatig en door 2 eerdere miskramen nu toch wat angstig merk ik, ik heb gisterenavond getest met een clearblue digitale test , daar kwam op te staan 1-2 weken. Maar omdat die batterij leegtrekt wou ik ook een gewone test, om te bewaren. Ik had echt een goede test verwacht maar hij lijkt zo licht in mijn ogen? Heb ook wat zeurende pijntjes , wat ik opzich wel herken van de vorige zwangerschap. Alsof ik ongesteld moet worden.. ik hoop zo dat deze blijft zitten. Is dit een goede test voor 4+4? Ik heb hem wederom net in de avond gedaan dus niet mer ochtendurine. Hij is sws al donkerder dan de testen die ik kreeg met de miskramen.

één maand geleden

Deed vandaag een test op 10 dpo