Vandaag 11 dpo, vorige maand een miskraam gehad met 6 weken en nu meteen weer zwanger. Vind het zo spannend, bang voor weer een teleurstelling. Maar ergens voelt het nu al beter dan de vorige keer 🤞🏻🍀
9 augustus voor het laatst ongesteld geworden en vorige week de innesteling gevoeld.
Ik was er na 2 dagen al van overtuigd dat ik zwanger was, dus maandag getest.
Eigenlijk was deze te vroeg, maar kreeg al vrijwel direct een (licht) streepje.
Deze is opgelopen en vanochtend extra bevestiging gekregen dmv een digitale test🥰
Wij zijn dolgelukkig 😍
Net gedaan, dit is de laatste test die ik nog had en ook de laatste die ik mag doen van mezelf haha.
Vandaag 5+5 😍 We gaan er van uit dat alles goed gaat ❤️ Positieve energie 🧘🏻♀️😂
Afgelopen dagen voor NOD getest en streepje liep steeds beter op ook na de NOD. Hierna ook getest met CB en daar staat 2/3 weken zwanger (dus 4/5 weken).
Mijn menstruatie is zo onregelmatig dat ik dinsdag al langs kan bij de verloskundige.
Cyclus:
Maart tot april; 49
April tot mei; 42
Mei tot juni; 56
Juni tot juli; 39
Ik vind het zó spannend!!
Ik ben zò blij dat ik hier mag aansluiten in deze geboorteclub 🥹 afgelopen zondag een heel lichte streep op mijn test, gisteren deze digitale test gedaan. 1,5 jaar geprobeerd om zwanger te worden ik ben zo blij
4 dagen te vroeg getest en ben nu 5 weken en 3 dagen, heel spannend allemaal want 2/3 jaar geleden heb ik 2x een miskraam gehad tussen 5/6 weken dus duimen dat het nu goed zit.
27 augustus had ik mijn eerst positieve test ( tuur ) op 8dpo. vanaf die dag iedere dag duidelijke oploop. 31e was hij al heel duidelijk. Gisteren alleen niet kunnen testen omdat alles op was 🙈