668 Reacties

één maand geleden

Nod 30-8 🥰

één maand geleden

Reactie op Maygirl95

Vandaag 5+1 weken zwanger en een 3+ op de wekenindicator. Wij kunnen ons ge ...
Heerlijk in t buitenlands ook haha

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Heerlijk in t buitenlands ook haha
Haha iets met op vakantie zijn en geen Nederlandse testen meer hebben 🤭

één maand geleden

Reactie op maracuyá

punctie vorige maand helaas overstimulatie en geen terugplaatsing maar deze ...
Ik duim mee voor jullie!🍀

één maand geleden

Hoi hoi dit was 18 dpo 🥹💓

één maand geleden

Wat voelen jullie allemaal ik ben nu 8 dpo

één maand geleden

Vraag me af wanneer het mij lukt om te stoppen met testen🙃🫣 ben nu 4+4

één maand geleden

Reactie op toetiee12

Wat voelen jullie allemaal ik ben nu 8 dpo
Met vlagen wat krampen, moe, misselijk als ik eigenlijk honger heb, en ik ruik veeeel beter wat een ramp!

één maand geleden

Vandaag 11 dpo, vorige maand een miskraam gehad met 6 weken en nu meteen weer zwanger. Vind het zo spannend, bang voor weer een teleurstelling. Maar ergens voelt het nu al beter dan de vorige keer 🤞🏻🍀

één maand geleden

9 augustus voor het laatst ongesteld geworden en vorige week de innesteling gevoeld. Ik was er na 2 dagen al van overtuigd dat ik zwanger was, dus maandag getest. Eigenlijk was deze te vroeg, maar kreeg al vrijwel direct een (licht) streepje. Deze is opgelopen en vanochtend extra bevestiging gekregen dmv een digitale test🥰 Wij zijn dolgelukkig 😍

één maand geleden

Reactie op Sparklonn

Vraag me af wanneer het mij lukt om te stoppen met testen🙃🫣 ben nu 4+4
Ow ja herkenbaar! Ben nu 4+6 en gisteren ook nog getest. Probeer nu wel echt te stoppen.

één maand geleden

Net gedaan, dit is de laatste test die ik nog had en ook de laatste die ik mag doen van mezelf haha. Vandaag 5+5 😍 We gaan er van uit dat alles goed gaat ❤️ Positieve energie 🧘🏻‍♀️😂

één maand geleden

Pas 3+6 🙈

één maand geleden

Afgelopen dagen voor NOD getest en streepje liep steeds beter op ook na de NOD. Hierna ook getest met CB en daar staat 2/3 weken zwanger (dus 4/5 weken). Mijn menstruatie is zo onregelmatig dat ik dinsdag al langs kan bij de verloskundige. Cyclus: Maart tot april; 49 April tot mei; 42 Mei tot juni; 56 Juni tot juli; 39 Ik vind het zó spannend!!

één maand geleden

Ik ben zò blij dat ik hier mag aansluiten in deze geboorteclub 🥹 afgelopen zondag een heel lichte streep op mijn test, gisteren deze digitale test gedaan. 1,5 jaar geprobeerd om zwanger te worden ik ben zo blij

één maand geleden

Reactie op Tmra_92

4 dagen te vroeg getest en ben nu 5 weken en 3 dagen, heel spannend allemaal want 2/3 jaar geleden heb ik 2x een miskraam gehad tussen 5/6 weken dus duimen dat het nu goed zit.

één maand geleden

Na 2 jaar proberen hadden we vorige week eindelijk de positieve test in handen🍀🩵🩷

één maand geleden

Oké vanaf vandaag toch echt maar stoppen met testen. Daar is m’n knaller!! 🥰🥰

één maand geleden

Reactie op MTvdw

Oké vanaf vandaag toch echt maar stoppen met testen. Daar is m’n knaller!! ...
Hoelang heb je moeten testen om deze te krijgen?

één maand geleden

Reactie op zeratje

Hoelang heb je moeten testen om deze te krijgen?
27 augustus had ik mijn eerst positieve test ( tuur ) op 8dpo. vanaf die dag iedere dag duidelijke oploop. 31e was hij al heel duidelijk. Gisteren alleen niet kunnen testen omdat alles op was 🙈