668 Reacties

één maand geleden

Reactie op MTvdw

27 augustus had ik mijn eerst positieve test ( tuur ) op 8dpo. vanaf die d ...
Oh oke zit dan toch een dikke week tussen. Heb mijn eerste positieve test 31/8 gehad en tot nu toe nog geen knalstreep eerder licht (geen idee hoeveel dpo)

één maand geleden

Je moet écht turen, maar meerdere verschillende testen gedaan en overal licht positieve lijnen, daarna digitaal en ook die gaf zwanger aan. Zit 2 dagen voor mijn NOD, dus hopelijk lopen de testen mooi op! Spannend toch weer, dit wordt ons 2e kindje als alles goed gaat!

één maand geleden

Eerste keer was heel lichtjes afgelopen maandag en nu heel sterk mooie donker roze lijn 🍼🤰💙💕 ben nu 5 weekjes

één maand geleden

Gisteren positief getest, in één keer raak. Heel bijzonder💖

één maand geleden

Heel erg blij🩷🩵❤️

één maand geleden

Reactie op Anne99!

Ik zou zitten op ongeveer 4+4 ik ben heel onregelmatig en door 2 eerdere mi ...
Heb je ongeveer 4 uur niet geplast voor je de test deed? Anders kan dat nog wel verklaren waarom hij dan eventueel wat lichter is

één maand geleden

Als ik naar mijn app kijk zit ik nu op 17 dpo maar hij is zo giga licht als ik zo kijk naar de rest. Zal mijn eisprong misschien later zijn geweest 🤔

één maand geleden

Reactie op Asilahfelitcia

Als ik naar mijn app kijk zit ik nu op 17 dpo maar hij is zo giga licht als ...
Gefeliciteerd ik zie het ook! Alleen is het september 🫣 Ik had precies hetzelfde met mijn testen.. schreef een maand later erop 😅🤣

één maand geleden

Reactie op Marielouise53

Gefeliciteerd ik zie het ook! Alleen is het september 🫣 Ik had precies het ...
Hahaha ja snap er geen zak van 😂 volgends de app was me eisprong 18 augustus maar die maand was ik ook 2 dagen te laat qua ongesteldheid dus ik weet het ook niet hoor 🤣

één maand geleden

Vandaag 5 + 1 week ❤️

één maand geleden

Hoeveel testen doen jullie? Ik heb er maar één gedaan, zie foto afgelopen dinsdag, toen was ik 2 dagen overtijd. Ik ben nu dan ongeveer 4 weken en 4 dagen zwanger.

één maand geleden

Onze positieve testen, ik weet niet wat mijn dpo is vanwege onregelmatige cyclus de eerste test was 1 september en de wekentest gister avond

één maand geleden

Vanaf vrijdag 🙈

één maand geleden

laatste is.. 16 DPO 🤞🩷🩵

één maand geleden

Reactie op Esther101

Na 2 jaar proberen hadden we vorige week eindelijk de positieve test in ha ...
gefeliciteerd 🩵🩷

één maand geleden

Zou dit mn laatste test zijn?

één maand geleden

M’n knaller op 5+2

één maand geleden

Reactie op Asilahfelitcia

Hahaha ja snap er geen zak van 😂 volgends de app was me eisprong 18 august ...
🤣

één maand geleden

1, 2, 3 en 4 dagen na de gemiste menstruatie (14-17 dpo?). Ik maak me best zorgen… waarom het zo wazig blijft. Gewoon bang voor opnieuw een miskraam..

één maand geleden

Reactie op Rojo

1, 2, 3 en 4 dagen na de gemiste menstruatie (14-17 dpo?). Ik maak me best ...
Is de aller onderste de laatste? Ik vind die echt al duidelijk hoor!