668 Reacties

één maand geleden

Een positieve test in handen! 14 dpo. Kan er een dag naast zitten. Hiervoor een miskraam gehad. Nu de tweede zwangerschap voor ons eerste kindje. Spannend, weer afwachten. Naast spanning toch ook wel vertrouwen.

één maand geleden

Vandaag nod! Zo blij met deze duidelijke test. Bij mijn miskraam vorige maand liepen de testen zo langzaam op dat ik al voelde dat er iets niet goed zat.

één maand geleden

Gefeliciteerd iedereen!

één maand geleden

2 dagen voor Nod .. hoeveel dpo geen idee .. niet bewust bezig geweest 🙈 Moet echt nog landen .. wordt voor ons de 5e ..

één maand geleden

Reactie op s.j.s.2019

Vandaag nod! Zo blij met deze duidelijke test. Bij mijn miskraam vorige maa ...
Ah dat is zo fijn he! Heb ook al 4x gehad dat ie weer afliep, en dan is zo een zooooo'n fijn gevoel ❤️

één maand geleden

Nadat we de zwangerschap van ons tweede kindje in april moesten afbreken i.v.m. niet levensvatbaar door chromosoomafwijking, nu opnieuw pril zwanger. Zoo spannend, maar ook zo dankbaar! 🙏🏻

één maand geleden

Menstruatie bleef weg, daarom toch maar een test gedaan afgelopen donderdagmiddag en die was al snel positief!

één maand geleden

5+2 ! Laatste test, mooie oplopende testen. Na 2e miskraam in mei (met 11 weken) hopen we nu dat we onze 🌈 baby begin mei mogen gaan ontmoeten! 24 sept echo.

één maand geleden

Ik had een test gedaan van kruidvat early wekenindicator maar die loopt niet goed door ofzo heel raar iemand ervaringen mee ?

één maand geleden

Ziet iemand wat 13e heb ik me nod

één maand geleden

Reactie op toetiee12

Ziet iemand wat 13e heb ik me nod
Denk dat het net nog wat vroeg is dan... zou over twee dagen nog eens proberen ♡ ik zie nu nog niets

één maand geleden

Reactie op toetiee12

Ziet iemand wat 13e heb ik me nod
Ik zelf zie niks zou doorblijven testen

één maand geleden

Dag 31 van mijn cyclus. Na ruim 14 maanden positief.

één maand geleden

Reactie op Asilahfelitcia

Heb je elke dag 1tje gedaan? bij mij blijven ze allemaal licht 🫠
Nee om de dag 😊

één maand geleden

Reactie op IrT12

5+2 ! Laatste test, mooie oplopende testen. Na 2e miskraam in mei (met 11 w ...
Wat leuk ik ben ook 7 mei uitrekened

één maand geleden

Anderhalve week geleden nog niks en vanmorgen dit. Strakjes 2 onder 2 🙃

één maand geleden

10 dpo! Na 1 mola zwangerschap en 2 miskramen hopen op onze regenboog ♥️

één maand geleden

Ik teste afgelopen dinsdag 2-3 ben vandaag 5 werken en 3 dagen maar nu test ik 1-2 moet ik me druk maken ?

één maand geleden

Ons eerste kindje👶🏼 maandag een bel afspraak met de verloskundige.. spannend hoor allemaal

één maand geleden

Ik teste afgelopen dinsdag 2-3 ben vandaag 5 werken en 3 dagen maar nu test ...
Ik heb hier geen ervaring mee. Maar als je de ervaringen leest zou het niet positief zijn😥 ik zou morgenvroeg nog een keer testen met ochtend urine.