669 Reacties

één maand geleden

Kan het bijna niet geloven. Bijna 2 jaar na het verlies van ons dochtertje, veel teleurstelling en 1 mislukte IUI, had ik afgelopen dinsdag eindelijk een (spontane) positieve early test. Zoveel spanning nu tot aan de echo, maar normale test loopt wel eindelijk langzaam op! Geen idee van DPO maar gezien het tot zondag duurde vanaf dinsdag om op te lopen gok ik dat ik een vrij late innesteling had.

één maand geleden

Reactie op LinMua

Kan het bijna niet geloven. Bijna 2 jaar na het verlies van ons dochtertje, ...
Early testen

één maand geleden

Reactie op LinMua

Early testen
Gefeliciteerd!!! Ik had ook langzame oploop en was overtuigd dat het weer biochemisch was. Zo fijn dat er dan opeens een echt donker streepje is. Nu proberen te genieten!!

één maand geleden

Reactie op zeratje

Na een week vol met heel lichte streepjes is dan toch ineens mijn knalstree ...
Hoe ver ben je als ik vragen mag toen je deze duidelijke streep had? Mijn strepen blijven helaas nog steeds erg licht namelijk

één maand geleden

Reactie op Cindel02

Hoe ver ben je als ik vragen mag toen je deze duidelijke streep had? Mijn s ...
Ik heb werkelijk geen idee hoever ik ben. Ik weet wel dat mijn laatste ongesteldheid begon op 5 augustus en op 1 september had ik mijn eerste (super) lichte streepje in handen, heb geen idee wanneer mijn ovulatie geweest is

één maand geleden

Een mooie knaller met 5+ weken🥰

één maand geleden

Reactie op toetiee12

Net weer een gedaan onderste is van net
Ik zou eventjes twee dagen wachten, dan kun je wellicht ook wat meer verschil zien!

één maand geleden

Vandaag 6 weken 🥳

één maand geleden

4 dagen voor nod zijn deze testen betrouwbaar? Van amazone

één maand geleden

Vandaag precies 4 weken

één maand geleden

13 dagen dpo 🤗

één maand geleden

Iemand die weet hoe dit kan ? Afgelopen woensdag teste ik 3+ met clearblue en nu maar 2-3

één maand geleden

Reactie op Patricia de raaf

Iemand die weet hoe dit kan ? Afgelopen woensdag teste ik 3+ met clearblue ...
Of het loopt as, maar dat is de negatieve, of teveel gedronken wellicht? Misschien toen net je urine geconcentreerder en zit je net op de grens?

één maand geleden

13dpo, morgen mijn NOD 😊 vanaf 9 dpo al een licht streepje te zien. 🌸

één maand geleden

Deze 2 net weer gedaan allebei licht streepje weer maar de action zie je zowat niks op

één maand geleden

Reactie op toetiee12

Deze 2 net weer gedaan allebei licht streepje weer maar de action zie je zo ...
Je moet echt even een extra dagje wachten nog denk ik.. om de halve dag heeft ben ik bnmang niet heel veel zin ♡

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Je moet echt even een extra dagje wachten nog denk ik.. om de halve dag hee ...
Ja alleen die van action geeft zowat niks aan daarom snap ik het niet want deze zijn van net

één maand geleden

Reactie op toetiee12

Ja alleen die van action geeft zowat niks aan daarom snap ik het niet want ...
Zou kunnen dat die veel minder gevoelig zijn. Er zit zoveel verschil in het ene merk en het andere merk... of het nou early testen zijn of niet. Je kan beter daarom ook maar 1 merk gebruiken, anders word je er misschien ook weer onzeker door. Woensdagochtend even weer kijken.

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Zou kunnen dat die veel minder gevoelig zijn. Er zit zoveel verschil in het ...
Isgoed ga ik doen😘 maar ze kunnen niet allemaal vals positief zijn lijkt me haha

één maand geleden

Reactie op toetiee12

Isgoed ga ik doen😘 maar ze kunnen niet allemaal vals positief zijn lijkt m ...
Haha nee klopt. Eigenlijk komt dat ook zeer weinig voor, maar doordat we vroeg testen kan het ook weer vrieg afbreken. Dan word je dus alsnog ongesteld. Dan hebben mensen het idee dat de test dus vals was, maar dat is meestal niet zo.. het is voor je NOD altijd een risico'tje!