669 Reacties

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Haha nee klopt. Eigenlijk komt dat ook zeer weinig voor, maar doordat we vr ...
Oohh oke dank je wel voor je uitleg dus eigenlijk ben ik nu zwanger als je het zo bekijkt haha

één maand geleden

Vandaag 4 weken en 4 dagen zwanger na ICSI 1 ☺️ (fertiliteitstraject). Over 2,5 week de 7 weken echo, spannend of het hartje goed klopt ♥️

één maand geleden

7-9 NOD (linksboven, Sochtens) 7-9 NOD (rechtsboven savonds) 8-9 NOD+1 (sochtns) vanmorgen vergeten foto te maken maar was die ietsje lichter maar had wel veel gedronken gisteravond. Vrijdag nog een clear blue digitaal doen , Na 4 miskramen afgelopen jaar zo blij maar ook heel spannend

één maand geleden

Na 2,5 jaar in verschillende trajecten te hebben gezeten 🙏 ik kan niet wachten tot de eerste echo afspraak op 26 sept. 🙏

één maand geleden

Reactie op Jol-z

7-9 NOD (linksboven, Sochtens) 7-9 NOD (rechtsboven savonds) 8-9 NOD+1 (soc ...
Gefeliciteerd! Als ik mag vragen , bij hoeveel weken waren de miskramen? Ik ben daar ook enorm bang voor 😟

één maand geleden

Reactie op GezondeSpar802645

Gefeliciteerd! Als ik mag vragen , bij hoeveel weken waren de miskramen? Ik ...
al mijn miskramen waren tussen de 4.4 en 6.1 weken

één maand geleden

Dpo 12 en datum van de test is vandaag ❤️🥰

één maand geleden

Reactie op Jaja2

Is de aller onderste de laatste? Ik vind die echt al duidelijk hoor!
Ja, maar dag erna had ik er een negatief. En dag daarna duidelijk positief. Heb maar besloten het daar bij te laten en me daar aan vast te houden… we weten het toch niet

één maand geleden

We zijn 3 weken geleden getrouwd, nu op huwelijksreis en gister kwam ik erachter dat mijn menstruatie uitbleef. Snel een test gekocht terwijl manlief aan het duiken was en ze bleken positief 🙈 ik kan het nog niet geloven

één maand geleden

Reactie op Chantiiiiii

We zijn 3 weken geleden getrouwd, nu op huwelijksreis en gister kwam ik era ...
Wauw wat geweldig! Gefeliciteerd!!🥰

één maand geleden

🤍

één maand geleden

Reactie op babystrawberry

🤍
Gefeliciteerd

één maand geleden

Gisteren getest 5+2❤ blij met de oploop na miskraam in juli

één maand geleden

In Italië de test gedaan 🫶🏼🫶🏼

één maand geleden

nog steeds in ongeloof en enorme blijdschap

één maand geleden

Foto van vorige week😊

één maand geleden

Reactie op RW12

Na 2 miskramen dit jaar hopen dat deze blijft zitten 🍀
hoe gaat het nu met je ?

één maand geleden

5 dagen overtijd

één maand geleden

4&5 dagen na NOD, vandaag 6 weken zwanger

één maand geleden

Reactie op maracuyá

hoe gaat het nu met je ?
Zondag middag een heel klein beetje bruine afscheiding gehad dus meteen lichte paniek natuurlijk. Het heeft niet doorgezet. Verloskundige toch gebeld gisteren en ik mag volgende week donderdag langs komen. De eerste echo is met een week vervroegd. Ze zeiden dat dit niks slechts hoefde te betekenen als het niet doorzet en geen ernstige krampen krijg. We houden hoop 🍀