669 Reacties
2 maanden geleden
Vandaag 4 weken en 4 dagen zwanger na ICSI 1 ☺️ (fertiliteitstraject). Over 2,5 week de 7 weken echo, spannend of het hartje goed klopt ♥️
2 maanden geleden
7-9 NOD (linksboven, Sochtens) 7-9 NOD (rechtsboven savonds)
8-9 NOD+1 (sochtns)
vanmorgen vergeten foto te maken maar was die ietsje lichter maar had wel veel gedronken gisteravond.
Vrijdag nog een clear blue digitaal doen , Na 4 miskramen afgelopen jaar zo blij maar ook heel spannend
2 maanden geleden
Na 2,5 jaar in verschillende trajecten te hebben gezeten 🙏 ik kan niet wachten tot de eerste echo afspraak op 26 sept. 🙏
2 maanden geleden
Reactie op Jol-z
7-9 NOD (linksboven, Sochtens) 7-9 NOD (rechtsboven savonds)
8-9 NOD+1 (soc ...
Gefeliciteerd! Als ik mag vragen , bij hoeveel weken waren de miskramen? Ik ben daar ook enorm bang voor 😟
2 maanden geleden
We zijn 3 weken geleden getrouwd, nu op huwelijksreis en gister kwam ik erachter dat mijn menstruatie uitbleef. Snel een test gekocht terwijl manlief aan het duiken was en ze bleken positief 🙈 ik kan het nog niet geloven
2 maanden geleden
Reactie op maracuyá
hoe gaat het nu met je ?
Zondag middag een heel klein beetje bruine afscheiding gehad dus meteen lichte paniek natuurlijk. Het heeft niet doorgezet. Verloskundige toch gebeld gisteren en ik mag volgende week donderdag langs komen. De eerste echo is met een week vervroegd. Ze zeiden dat dit niks slechts hoefde te betekenen als het niet doorzet en geen ernstige krampen krijg. We houden hoop 🍀