669 Reacties

één maand geleden

Ik wilde de CB test in een leuk doosje doen en het dan, als alles goed is, vertellen maar omdat ie digitaal is is de batterij nu op en zie je niks meer🤣

één maand geleden

Reactie op kb92

Test 🥰
knal test

één maand geleden

Vanochtend nog een keer getest. 1e is van 12 dpo en 2e van 15 dpo 😊

één maand geleden

Twee testen gedaan vanmorgen 10/09 en toen erachter gekomen dat ik zwanger ben 🥹🥹

één maand geleden

Gisteren getest🥳 4 dagen overtijd

één maand geleden

Dye stealer vandaag op 5+5. Wilde het zo graag nog even zien na onze vakantie, en daar is 'ie: de dikke vette streep. Dit is zo'n geruststelling na 4 missers 🥺❤️

één maand geleden

Zwanger van ons 2e kindje 🥹. Test vanmiddag gedaan 5 dagen voor NOD.

één maand geleden

Zwanger van ons 2e kindje 🥹. Test vanmiddag gedaan 5 dagen voor NOD.
Hier ook zwanger van de 2de 🥹

één maand geleden

Vandaag ben ik 11 dpo. Ik heb het afgelopen jaar 3 miskramen gehad en telkens als ik zwanger was zei mijn dochtertje, mama baby in de buik. Vandaag zei ze dat weer dus toch maar getest. Zien jullie wat ik zie 🙈

één maand geleden

Reactie op CT1996

Vandaag ben ik 11 dpo. Ik heb het afgelopen jaar 3 miskramen gehad en telke ...
Ah zo bijzonder!

één maand geleden

Reactie op himan

Ik wilde de CB test in een leuk doosje doen en het dan, als alles goed is, ...
Ja jammer he dat die batterij zo snel al leeg is 😅

één maand geleden

Weet niet precies hoeveel DPO dit is vanwege beetje onregelmatige cyclus, maar het is wel een duidelijke haha. Foto van 2-9.

één maand geleden

Lichtelijk in shock.. vorige maand een vroege miskraam gehad met 5 weken.. om half 2 vannacht (net terug van 10 uur autorit vanuit zuid-frankrijk) toch maar getest sinds ik gisteren ontiegelijk misselijk werd van de geur in de dierentuin 😂 deze test is donkerder dan bij mn miskraam, dus denk dat t een nieuwe zwangerschap is.. moeilijk wel omdat ik mn NOD niet weet nu..

één maand geleden

3 maanden geledne gestopt met de pil, wanwege constante tussentijdse bloedingen. Had een onregelmatige cyclus. Maar dacht dat mijn lichaam aan het ontwennen was. Na 46 toch maar getest en voila. Manlief vindt het te hectisch. Dan wordt dit ons 3e samen... ik ben er t9ch wel blij mee ookal weet ik absoluut niet hoe of wat verder😆 Vandaag maar verloskundige bellen.

één maand geleden

Reactie op Ronielle

3 maanden geledne gestopt met de pil, wanwege constante tussentijdse bloedi ...
Na 46 dagen*

één maand geleden

Ik ben voor de 1e keer zwanger! Zo blij maar ook enorm spannend!!

één maand geleden

Exact 4 weken na mijn vorige positieve test en 3 weken + 1 dag na mijn miskraam van 5+3 wk. Ovulatie gehad op dag 13 en nu op dag 24. Temp is iets gezakt en ik zou volgens de app vrijdag ongesteld moeten worden…. 🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻

één maand geleden

Van vorige week woensdag. Nu 5+4 weken 🥰

één maand geleden

Reactie op rmd02

4+1
wat een mooie foto en pakje 🥰

één maand geleden

Gister een lichte streep, vandaag een digitale. 1-2 weken 🥳 vrijdag is mijn nod, hoop dat deze blijft zitten 🙏