669 Reacties

één maand geleden

3 dagen na NOD vandaag.

één maand geleden

🥰

één maand geleden

🤍

één maand geleden

🤰🏻

één maand geleden

2,5 jaar geleden bevallen van ons eerste kindje… waren totaal niet van plan om zwanger te worden… ik voelde mij een beetje gek en greep gelijk zonder na te denken naar een test. Cyclus vrij onregelmatig en zeker niet voorspelbaar… blijkbaar deze ronde wel… 11 dpo de test gedaan wetende dat wat ik voelde tussen m’n oren zat en dit allemaal met mijn naderende menstruatie te maken heeft… toch een enorme shock ondervonden… ik blijk toch zwanger te zijn! Nu hopen dat alles goed mag gaan!

één maand geleden

Even een vraagje. Ik ben nu 6+2 en durf dus niet een clean blue te doen, bang om geen 3+ te zien. Nu vroeg ik mij af, als ik dit nou eind van de week doe (dus zeg maar 6+6 of 7+0, kan het dan ook zijn dat hij weer minder hcg meet? Want heb ooit ergens gelezen dat op een gegeven moment het hcg weer daalt en als je dan een test doet, dan geeft hij natuurlijk minder weken aan.

één maand geleden

Reactie op mel92!

Even een vraagje. Ik ben nu 6+2 en durf dus niet een clean blue te doen, ba ...
hcg daling komt pas voor na week 16 geloof ik ik ben 4.4 en test 2-3 weken jij zou dus echt wel 3+ testen tenzij je een late eisprong en een hele late innesteling hebt gehad. maar die kans is heel klein

één maand geleden

Vandaag een positieve test, dus daarna een weken indicator gedaan: 1-2 weken. 15-19 aug ongesteld geweest. Moet eigenlijk pas 20 september ongesteld worden volgens de app... Wanneer zou ik bellen voor een afspraak bij de verloskundige voor de 1e echo? En ben ik dan nu 3-4 weken zwanger?

één maand geleden

Reactie op Jol-z

hcg daling komt pas voor na week 16 geloof ik ik ben 4.4 en test 2-3 weken ...
Die kans is best groot. Ik had zaterdags een terugplaatsing en pas eind van de week een innestelingsbloeding. En vond dat het streepje op de test ook pas later donker werd. En jij kan bv juist een hele vroege innesteling hebben gehad waardoor je sneller een 2-3 cb kreeg. Maar goed dat je zegt dat dat pas vanaf week 16 is. Bedankt!

één maand geleden

Ik dacht om mezelf gerust te stellen test ik even een week verder. Vorige week gaf ie 1-2 aan en nu al letterlijk 3+ damnnn😄 en vergeleken met de vorige week waren die 2 strepen nu wel héél gauw en heel duidelijk te zien. 😅😁 Happy dat het tot nu toe dus goed gaat🥰

één maand geleden

Reactie op RW12

Zondag middag een heel klein beetje bruine afscheiding gehad dus meteen lic ...
ik duim met jullie mee 🤞

één maand geleden

Reactie op RW12

Zondag middag een heel klein beetje bruine afscheiding gehad dus meteen lic ...
ik ben benieuwd donderdag..🤞🏼🤞🏼

één maand geleden

11 dpo 🥰

één maand geleden

10 dpo

één maand geleden

Op 8 dpo al een licht streepje en dit was op 15 dpo

één maand geleden

9dpo

één maand geleden

❤️

één maand geleden

Mooi einde van de vakantie 😍☀️ ons tweede wondertje op komst. Test is van 2 dagen voor nod.

één maand geleden

De digitale van CB gaf wel aan niet zwanger, dat die gedachten even laten varen aangezien de streepjes test daarna positief was! Morgen een nieuwe digitale 🙏🏻 Morgen 4 dagen na NOD

één maand geleden

Van vanmorgen🥰