668 Reacties

één maand geleden

Vandaag op 10 dpo 🥰

één maand geleden

14 dagen dpo 😍, vandaag NOD

één maand geleden

10DPO🥰

één maand geleden

En 12 DPO

één maand geleden

Reactie op kb92

14 dagen dpo 😍, vandaag NOD
Test 🥰

één maand geleden

Vandaag 12 dpo. Eerste positieve test was 9 dpo, laat in de avond. Mega licht, maar het was er.

één maand geleden

14 dagen na dpo. Eerste poging via IUI als BAM moeder en eerste keer raak 🤭

één maand geleden

Reactie op sarah322

Geen ovulatietesten gebruikt, dus ik kan er een dagje naast zitten... maar ...
Wat toevallig bij ons eerste kindje waren we ook op vakantie in Frankrijk toen ik voor het eerst heel vroeg ging testen en een heel licht streepje had, dat ik het bijna dacht dat ik het me verveelde. Mooie herinnering hebben jullie gemaakt ✨

één maand geleden

🥹

één maand geleden

Bovenste is 18 dpo 🥰 Bij 10 dpo al een mega licht streepje ✨ Blijft toch magisch en spannend hoor! Morgen afspraak maken voor de eerste echo.

één maand geleden

Mijne 🤭

één maand geleden

Bij 9 dpo heel licht (de 19e), 10 dpo ook heel licht(20e) en daarna op 12 dpo een duidelijk test (22e)

één maand geleden

Reactie op Sylvia.214

Wat toevallig bij ons eerste kindje waren we ook op vakantie in Frankrijk t ...
Ah toevallig! Deze vakantie had wel echt een gouden randje ja! 💖

één maand geleden

Vanochtend weer getest en blij met de oploop 🥰 nu maar stoppen denk ik en vertrouwen hebben

één maand geleden

23-8 nod. We zijn na mijn meest vruchtbare dagen intiem geweest rond de 14e van augustus maar toch raak 🎉

één maand geleden

Van boven na ondere, 24 augustus 10dpo onderste vandaag 14 dpo gisteren clearblue weekindicator 2-3 en vandaag zou mij ongesteldheid door moeten komen🤞 heb al een afspraak gemaakt bij de verloskundige op 19 september eerste controle echo zou dan volgens berekening 7 weken zijn, hopen dat dit goed gaat🤞🤞 heb een miskraam in juni bij 11 weken gehad van de eerste🌈

één maand geleden

Tot en met 14 dpo liepen mijn testen super snel op. Nu lijkt de test van gisteren (15 dpo) iets lichter en vandaag (16 dpo) een beetje gelijk met 14 dpo. Na een miskraam in april maak ik me meteen weer zo'n zorgen 🥺🥺

één maand geleden

12 dpo, zo blij😊

één maand geleden

Eerste test 8 dagen DPO & tweede test 12 dagen DPO

één maand geleden

11 & 12 dpo 🥰