669 Reacties

één maand geleden

Reactie op RustgevendeTulp502009

Hey ik heb een vraagje. Mijn piek was 25 augustus. Vanuit gegaan dat 26 mij ...
Misschien ben je zwanger van een meerling?

één maand geleden

Reactie op Maartje ovz

Misschien ben je zwanger van een meerling?
Gaat je hcg dan snel omhoog?

één maand geleden

Reactie op RustgevendeTulp502009

Gaat je hcg dan snel omhoog?
Bij een meerling gaat je hcg vaak sneller omhoog inderdaad. Het kan ook gewoon zijn dat je een hele snelle innesteling hebt gehad

één maand geleden

10 DPO. Vanavond na het eten getest. Morgen ochtend nog een x testen.

één maand geleden

Reactie op RustgevendeTulp502009

Hey ik heb een vraagje. Mijn piek was 25 augustus. Vanuit gegaan dat 26 mij ...
Ik heb het zelfde ervaren als jij😅 wetend wanneer ovulatie was, snelle op loop erna en 27 augustus 1 dag voor nod gaf clearblue 2-3 aan met 4+3 weken op 1 september gaf clearblue ook al 3+ aan😅... ben zo benieuwd na mijn echo volgende week🤞

één maand geleden

Reactie op Andrea 89

Ik heb het zelfde ervaren als jij😅 wetend wanneer ovulatie was, snelle op ...
Ja heel spannenddd 🥰 misschien wel een meerling bij jou dan. Zou je dat leuk vinden?

één maand geleden

Reactie op RustgevendeTulp502009

Hey ik heb een vraagje. Mijn piek was 25 augustus. Vanuit gegaan dat 26 mij ...
Herkenbaar. Hier ook met 4+4 een 3+ op de CB. Mijn vorige zwangerschap ook rond die tijd een 3+ en het was toch echt maar 1 zoontje. Iedereen maakt anders HCG aan. En wij wellicht gewoon wat sneller er meer.

één maand geleden

Inmiddels 5 dagen overtijd, dus dus 5 dagen nod. Ik vind de test niet knallend, afgelopen weken ook verschillende medicatie geslikt (gebruikt antidepressiva) en drankjes gedronken op vakantie (sinds vandaag terug na een vakantie in het buitenland met vliegtuig).

één maand geleden

Deze was gisteren op 13 dpo. Vanmorgen ook weer een goede test!

één maand geleden

Yes! Gisteren avond getest op 12 dpo, zo blij maar zo spannend! In februari een miskraam gehad bij 8 weken en nu na 7 rondes eindelijk weer zwanger!! Maar ik houd m’n hart vast tot m’n eerste echo

één maand geleden

Reactie op Mevrouwtje

Yes! Gisteren avond getest op 12 dpo, zo blij maar zo spannend! In februari ...
gefeliciteerd 🩵🩷 positief blijven denken 🤞🏼

één maand geleden

12 september positief getest. Mijn menstruatie zou dinsdag/woensdag 17/18 pas beginnen. Heb met 3 verschillende testen getest en allemaal positief en tot nu toe lopen ze mooi op

één maand geleden

13 dpo!

één maand geleden

Vandaag 17dpo weer een testje gedaan 😊

één maand geleden

Vandaag een positieve test in handen! Gisteren ook al getest, maar ik vond het tweede streepje niet overtuigend genoeg. Ik had afgelopen donderdag mijn menstruatie moeten hebben, dus vond het nu wel safe genoeg om te testen 🤭. Heel blij, hopen dat alles goed mag blijven gaan!

één maand geleden

Reactie op RustgevendeTulp502009

Ja heel spannenddd 🥰 misschien wel een meerling bij jou dan. Zou je dat le ...
Heb ik ook al aan zitten denken... en ja is zeker welkom maar dan ben ik wel meteen klaar🙈

één maand geleden

Vandaag 11dpo. NOD is maandag. Flink duidelijke testen dacht ik zo. Ik test door tot de NOD en daarna een week later. Hopelijk heb ik dan bij de wekenindicator 3+. Als ik 3+ heb stop ik helemaal met testen. 🙏🏽

één maand geleden

Vandaag 15 dpo , na 2 jaar zelf proberen onze eerste iui raak!🩵🩷

één maand geleden

Eerste test waren twee vage streepjes. Deze is heel duidelijk. Zwanger van mn tweede kindje❤️

één maand geleden

Na anderhalf jaar is het raak 🤎