669 Reacties

één maand geleden

Test van 31 augustus ❤️ Getest dags dat ik ongesteld moest worden , 2 dagen later opnieuw getest met digitale van clearblue en die gaf zwanger 3+ aan

één maand geleden

Vanmorgen nog een test, voor de aantal weken. Precies zoals ik ook gerekend had. 🍀🫶🏻✨️

één maand geleden

De testen op mijn NOD! 😍 13dpo

één maand geleden

Gisteren een positieve test, heel blij mee 🥰

één maand geleden

13 september mijn eerste test gedaan. Binnen de 5 minuten al gelijk een duidelijke streep! 13dpo🥰 volgens CB nu 2-3 weken (3-4)

één maand geleden

In mei een missed abortion gehad met 9 weken. Ik kan daarom moeilijk genieten van mijn zwangerschap. Ik zou nu 4+6 weken zijn, en toch nog maar even een testje tegenaan gedaan omdat ik alweer weinig klachten heb. HCG lijkt toch mooi op te lopen, dit geeft mij wel ietsje meer vertrouwen 😊 al moet de cruciale periode nog komen...

één maand geleden

Alledrie zo goed als na elkaar want kon het niet geloven dat het zo was. Eerste was afgelopen zaterdag 14 september (17 dpo) rond 17:00u Tweede was afgelopen zaterdag 14 september (17dpo) rond 22:00 Derde was afgelopen zondag 15 september (18dpo) rond 08:00

één maand geleden

Vandaag precies 5 weken !

één maand geleden

5+1 vandaag 🤗

één maand geleden

10 dpo heel licht positief getest en vandaag 14 dpo de CB ☺️

één maand geleden

1 NOD, eerste kindje en ik vind het ontzettend spannend om tot 8 week te moeten wachten om de echo!

één maand geleden

Als het goed is 4 + 4

één maand geleden

Na 21 rondes eindelijk gelukt!! Zo ontiegelijk spannend… eerste afspraak bij de verloskundige op de dag dat we eigenlijk onze eerste IUI afspraak zouden hebben. Test foto is van gisteren, toen 3+6 (denk ik) Nu naast blijdschap alleen ook heel bang dat het mis gaat of niet goed zit, aangezien je in deze fase nog niet echt iets voelt. Wie heeft dat ook?

één maand geleden

Vandaag op 11dpo totaal onverwachts een positieve test 🫶🏻 Ik kan het nog altijd niet geloven 🥹

één maand geleden

Reactie op Dnise94

Vandaag op 11dpo totaal onverwachts een positieve test 🫶🏻 Ik kan het nog ...
Gefeliciteerd! ❤️

één maand geleden

Gefeliciteerd! ❤️
Dankjewel 🫶🏻

één maand geleden

Gisterochtend en middag 2x getest op 11 dpo, kon het niet meteen geloven 🥹🤞🏼 na 1 MA in maart & een biochemische in juli is dit extra spannend! Maar ik voelde aan alles dat ik zwanger was 🥹🍀 hopelijk een goede eerste echo!🤞🏼🍀

één maand geleden

Eerste positieve (early van action) was 8 dagen voordat ik ongesteld moest worden. Deze van clearblue gelijk 3 dagen later gedaan, en ja hoor! Positief! 😍 ronde 1 voor ons 2e kindje meteen raak!

één maand geleden

🥹 net getest en positief! Een klein broertje of zusje voor onze lieve dochter🤎

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Dit zijn die van mij so far! Best vroeg dus al een heel licht streepje, maa ...
Haha echt leuk ik deed het tot de eerste echo ook in een boekje plakken. Mijn vriend verklaarde me voor gek😂