669 Reacties

één maand geleden

Vanmiddag getest! Zo welkom, maar toch ook heel verrast 🥹

één maand geleden

Ik was dus benieuwd of m'n berekening kon kloppen. Als goed is staan er idd 6 streepjes (ofwel 4+ weken).

één maand geleden

Klein streepje is ook positief toch... 🫣🫣

één maand geleden

Reactie op JaleesR

Klein streepje is ook positief toch... 🫣🫣
Zeker! Mijn verloskundige zei bij mijn vorige zwangerschap: je kan niet een klein beetje positief testen. Positief is positief 😜 Gefeliciteerd!!

één maand geleden

Zeker! Mijn verloskundige zei bij mijn vorige zwangerschap: je kan niet een ...
Dankjewel!! Zo blij! 🤩🤩

één maand geleden

14 DPO vandaag, na IUI5, 27 mei 2025 uitgerekend volgens laatste menstruatie

één maand geleden

15DPO 🤍

één maand geleden

Onderste is van vandaag🥰😍

één maand geleden

Wij verwachten ons tweede kindje 🩷💙

één maand geleden

Van vandaag 7+4 weken zwanger🤍. Ik test af en toe nog om te kijken of het nog oploopt (ivm eerdere miskramen)

één maand geleden

Gisteren op 14 DPO. Zwanger van ons tweede kindje. Uitgerekende datum 27-05-25.

één maand geleden

Kijk hoe mooi ze oplopen!!

één maand geleden

Ik durf er elke dag wat meer in te geloven. Het testen kan ik daarin tegen niet loslaten omdat ik vorige keer helaas geen oploop zag.

één maand geleden

Ik zie helemaal geen oploop. De 3 testen op links zijn natuurlijk al ingedroogd. ik maak me toch ongerust omdat ik vorige maand een miskraam gehad heb met 10 weken. Nu 3/4 dagen na NOD. Ik probeer het los te laten en in het weekend pas weer te testen 🙏

één maand geleden

Positieve testen van donderdagmiddag, vrijdagochtend en zaterdagochtend. Maandag ook nog een digitale test gedaan. Uitslag: zwanger 1-2 weken. Zo ontzettend spannend ❤️. 10 oktober de eerste echo 😁

één maand geleden

Reactie op Mamavan2joggies

Ik zie helemaal geen oploop. De 3 testen op links zijn natuurlijk al ingedr ...
Ik heb hetzelfde, zie bij mijn testen ook helemaal geen oploop! Ik ben nu (denk ik) 2 dagen NOD, en heb geen idee hoe licht de streepjes nu kunnen zijn. Zo zo spannend! Succes met afwachten 🍀🙏🏻

één maand geleden

Zo bijzonder. Gister op mijn verjaardag getest op 5 dagen overtijd. Echt geweldig zo bijzonder. 🥰💞 Nu hopen dat alles goed zal blijven gaan🙏🏼

één maand geleden

Reactie op BabyVL ❤️

Ik heb hetzelfde, zie bij mijn testen ook helemaal geen oploop! Ik ben nu ( ...
Frusterend he! Je wilt gewoon een knal test. Al hoeft dat ook niks te zeggen. Maar dit vind ik ook niks. Hopelijk gaat t goed komen!

één maand geleden

Met 5 weken en 1 dag in de middag getest 🥰 Gelukkig loopt het mooi op. Ik heb nu geen symptomen, wat ik met mijn eerste zwangerschap wel heel erg had. Dus ik maak me automatisch druk of het niet fout gaat 🙃🙃

één maand geleden

12,13 en 16 dpo♥️🙏🏼 hoop zo dat het goed blijft gaan!