669 Reacties

één maand geleden

Afgelopen maandag positief getest. Totaal onverwachts, want een aantal maanden geleden de diagnose PCOS gekregen, en sinds september vorig jaar maar 1 keer ongesteld geweest.

één maand geleden

Vorige week heel licht positief getest met een early. Vandaag voor de leuk nog een gewone gedaan. Zo leuk om zo'n dikke streep te krijgen😁

één maand geleden

Maar t vruchtje is onvindbaar ik ben er zo onzeker van

één maand geleden

11dpo en 13dpo. Kan iemand toevallig zien of dit een goede oploop is? 🙃

één maand geleden

Reactie op Dnise94

11dpo en 13dpo. Kan iemand toevallig zien of dit een goede oploop is? 🙃
Zeker!!! Gefeliciteerd!!

één maand geleden

Help!! Hij lijkt vandaag minder te zijn dan gister?! Zien jullie dat ook of maak ik me zorgen om niks?

één maand geleden

Reactie op Joortje

Help!! Hij lijkt vandaag minder te zijn dan gister?! Zien jullie dat ook of ...
Zoals mijn verloskundige zei toen ik gisteren belde: een positieve test is een positieve test. En nu ophouden met testen. Het kan met verschillende factoren te maken hebben.

één maand geleden

Reactie op MelissaMonique

Zoals mijn verloskundige zei toen ik gisteren belde: een positieve test is ...
Je hebt helemaal gelijk. Ik ga lekker stoppen met testen. Het komt allemaal goed 🙌🏼

één maand geleden

Reactie op Joortje

Je hebt helemaal gelijk. Ik ga lekker stoppen met testen. Het komt allemaal ...
Precies!! En ik snap je helemaal hoor, want ik ben de eerste met paniek bij elk steekje en pijntje. Maar we moeten blij zijn want we krijgen iets heel moois! En blijdschap is beter dan stress. Gefeliciteerd!! 😁

één maand geleden

Reactie op MelissaMonique

Precies!! En ik snap je helemaal hoor, want ik ben de eerste met paniek bij ...
Dankjewel! Jij ook! 🧡 Toch fijn om hier even je hart te kunnen luchten en gerustgesteld te worden ☺️

één maand geleden

Reactie op Joortje

Dankjewel! Jij ook! 🧡 Toch fijn om hier even je hart te kunnen luchten en ...
Zeker weten! Ik heb precies hetzelfde. Anders hang ik elke minuut bij de vk aan de lijn 😂

één maand geleden

Reactie op Joortje

Dankjewel! Jij ook! 🧡 Toch fijn om hier even je hart te kunnen luchten en ...
Helemaal met je eens. Wat een fijne, lieve dames zitten hier 🥹🫶🏻

één maand geleden

De eerste test, drie weken geleden op 1e nod… kon het echt niet geloven 😵 Vandaag alweer 6+6

één maand geleden

Reactie op Joortje

Help!! Hij lijkt vandaag minder te zijn dan gister?! Zien jullie dat ook of ...
Het zal zich iedere 2/3 dagen verdubbelen dus als je die van de 17e vergelijkt met die van vandaag is die van vandaag donkerder. Gaat hartstikke goed!

één maand geleden

Reactie op Joortje

Help!! Hij lijkt vandaag minder te zijn dan gister?! Zien jullie dat ook of ...
Ik had dat ook, heel vergelijkbaar met jou. Dag erna in de middag getest en was hij weer een heel stuk donkerder. Dus ik spreek uit ervaring dat het zeker niets hoeft te zeggen 😊

één maand geleden

3 weken geleden lag ik in het ziekenhuis met buikpijn Waarvan ze dachten een cyste en kijk nu eens bleek toch geen cyste te zijn🥰😂🩷🩵

één maand geleden

Eergisteren met een early getest en die was positief. Gisteren met de CB 2-3 weken. Volgens mijn berekening ben ik nu 3+5 dagen. Nog heel pril en spannend!

één maand geleden

Ons eerste wondertje. 15 september. Can’t wait to mee him/her

één maand geleden

Vandaag als het goed is 4+4. 🥰

één maand geleden

Afgelopen zondag positief getest met een early. Dinsdag NOD gehad. Vandaag mooie opgelopen test in handen en een CB digital :)