669 Reacties

één maand geleden

Deze is van 18 september (15dpo), maar ik test al sinds 13 september (10dpo) positief. Ik vind het mega spannend. De miskraamangst is aanwezig, ookal is het de eerste zwangerschap.

één maand geleden

Reactie op Shankie_93

Met 5 weken en 1 dag in de middag getest 🥰 Gelukkig loopt het mooi op. Ik ...
Dit herken ik heel erg, ik heb ook echt knal positieve testen. Maar geen symptomen of echt een gevoel dat ik zwanger ben. Maak me super veel zorgen. Bij de 1ste was ik namelijk echt ziek. 1 oktober de 1ste echo pff wachten duurt lang 🙈

één maand geleden

Op 07/09 eerste lichte positieve test op 12 dpo. Zojuist een clear blue digital met wekenindicator en 3+. Volgens berekening vandaag 5w1d 🥰 eerste kindje als alles goed gaat dus erg spannend allemaal!

één maand geleden

Gister positief getest en vandaag clear blue gedaan. Volgens berekening 27 mei uitgerekend, zo spannend!!

één maand geleden

Reactie op Marieke9

Dit herken ik heel erg, ik heb ook echt knal positieve testen. Maar geen sy ...
Ja ik zit ook op het wacht bankje! 8 oktober ben ik aan de beurt. Vandaag wel wat last gehad van misselijkheid en duizeligheid 😅

één maand geleden

Wow..... Nog niet verwacht, wel heel gewenst 🤍

één maand geleden

2 earlys en de standaard CB rond 4.1. Vind het al wel echt een knaller zo vroeg of ligt dat aan mij? In mijn en mijn vriend families veel meerlingen dus ben wat huiverig

één maand geleden

Ik ben even heel gelukkig, deze oploop 🥹🫶🏻

één maand geleden

Reactie op Dnise94

Ik ben even heel gelukkig, deze oploop 🥹🫶🏻
Allereerst van harte gefeliciteerd! Het is inderdaad een mooie oploop 🥳 Ik wil niet teveel bemoeien, maar zag in je profiel dat je je uitgerekende datum vrij vroeg hebt voor je termijn nu. Maakt natuurlijk niet heel veel uit, want met je termijnecho wordt hij pas definitief bepaald, maar even om te voorkomen dat je schrikt dat je uitgerekende datum dan misschien wat later is!

één maand geleden

Reactie op TopperAms

Allereerst van harte gefeliciteerd! Het is inderdaad een mooie oploop 🥳 I ...
Dankjewel 🫶🏻 Oh geen probleem 😊 Wat zou jij zeggen als uitgerekende datum dan? 😬

één maand geleden

Reactie op Dnise94

Dankjewel 🫶🏻 Oh geen probleem 😊 Wat zou jij zeggen als uitgerekende datu ...
Als je vandaag 15 DPO bent, had je dan 6 september je ovulatie? Als dat zo is, zou je 30 mei uitgerekend zijn. Het kan natuurlijk dat je een snelle of langzame innesteling hebt gehad, dus met de termijnecho wordt straks je definitieve uitgerekende datum bepaald

één maand geleden

Reactie op TopperAms

Als je vandaag 15 DPO bent, had je dan 6 september je ovulatie? Als dat zo ...
Ja klopt. Ahzo. Dankjewel 🙏🏻

één maand geleden

10 DPO, minuut later dan de test zei… is ie dan wel of niet…. Positief ? Help!

één maand geleden

Reactie op lottefx

10 DPO, minuut later dan de test zei… is ie dan wel of niet…. Positief ? He ...
Foto’s worden een stuk slechter van kwaliteit… misschien is dit te zien

één maand geleden

Reactie op lottefx

Foto’s worden een stuk slechter van kwaliteit… misschien is dit te zien
De kwaliteit is inderdaad niet goed genoeg om iets te zien... 10 dpo is ook nog wel vroeg, misschien over enkele dagen nog eens proberen? Bij deze van de action heb ik trouwens nog nooit een indroogstreepje gehad, bij mij bleven ze altijd spierwit, dus wel voorzichtig positief als je zelf wel iets ziet!

één maand geleden

Reactie op lottefx

10 DPO, minuut later dan de test zei… is ie dan wel of niet…. Positief ? He ...
ALs er een streepje staat ben je zwanger hoor! Ook als die later komt dan de aangegeven tijd. Een streepje is een streepje lijkt me

één maand geleden

Reactie op Joortje

ALs er een streepje staat ben je zwanger hoor! Ook als die later komt dan d ...
Ik maak mezelf gek, in bepaald licht wel, in ander licht niks te zien… pfff slopend die wachtweken

één maand geleden

Reactie op lottefx

Ik maak mezelf gek, in bepaald licht wel, in ander licht niks te zien… pfff ...
Ik zie hier wel echt een streepje 🤩

één maand geleden

Reactie op Jaja2

Ik zie hier wel echt een streepje 🤩
DUIMEN! Dankjewel 🩷

één maand geleden

Reactie op lottefx

10 DPO, minuut later dan de test zei… is ie dan wel of niet…. Positief ? He ...
Ik heb met deze vaak een vals positief gehad helaas, ik zou een ander merk halen.