669 Reacties

één maand geleden

Reactie op lottefx

Ik maak mezelf gek, in bepaald licht wel, in ander licht niks te zien… pfff ...
Oh, dat heb je al gedaan hahah. Maar ik zie hier ook een streepje, GEFELICITEERD ✨🥳

één maand geleden

Zwanger!🥹 getest op 15 dpo

één maand geleden

Reactie op maracuyá

Na 9 IUI pogingen… Nu 1ste IVF poging 14 DPO nog steeds mega spannend!!! ❤ ...
❤️ hetzelfde hier . Nu 6+2

één maand geleden

Reactie op VeeViolet

Oh, dat heb je al gedaan hahah. Maar ik zie hier ook een streepje, GEFELICI ...
Stuk duidelijker ! 😍

één maand geleden

Gisterochtend positief getest, maar kon het toch niet geloven want de lijn was heel licht. Vanochtend weer getest en deze lijn was een stuk duidelijker. Ontzettend dankbaar dat het toch weer raak is na de miskraam 3 maanden terug 🙏🏼.

één maand geleden

Reactie op lottefx

Ik maak mezelf gek, in bepaald licht wel, in ander licht niks te zien… pfff ...
Ik zie een streepje! 🙏🏼

één maand geleden

Gisteren een test gedaan na het missen van mijn menstruatie en het bleek dat ik al op 4 weken en 2 dagen zit…. zo spannend!!!

één maand geleden

Ook ik durf nu toch echt mijn positieve testen te showen! Mijn vriend is een paar dagen in het buitenland, dus het is al een paar dagen echt alleen mijn geheimpje. Kan niet wachten om het te vertellen!

één maand geleden

Zwanger.. na het eruithalen van mn hormoon staafje en niet ongesteld tussendoor ineens zwanger.. 😍 volgens verloskundige al 4-5 weken

één maand geleden

Duidelijk! Een 2e kindje op komst als alles goed blijft gaan 🥰 Man zit nog een week in het buitenland...

één maand geleden

Reactie op Yannnnn

Zwanger.. na het eruithalen van mn hormoon staafje en niet ongesteld tussen ...
Aaah dat had ik ook direct! Gefeliciteerd!

één maand geleden

Vrijdag nog een hele lichte test, amper zichtbaar. Morgen officieel m’n NOD. En vanavond deze uitslagen! Zo blij! 🥰

één maand geleden

Een groot raadsel wanneer mijn nog is geweest. Waarschijnlijk tussen 8 en 11 september.

één maand geleden

Eergisteren op vakantie in Frankrijk een test gedaan! Zo bijzonder, 3 jaar geleden was ik ook in Frankrijk en pril zwanger van ons zoontje🥰

één maand geleden

3 jaar geleden tijdens of vakantie in Italië positie getest. Deze vakantie in Italië weer een positieve test 🫶🫶

één maand geleden

Vorige week de 1e test die positief was, toen gaf hij 2/3 aan. Na een miskraam in juni te hebben gehad nu extra spannend.. ik wilde testen om te kijken of hij opliep. Zo blij!

één maand geleden

Yes! Vandaag getest voor de 2e keer. Als het goed is 4+6

één maand geleden

Hoop zo dat dit kindje blijft plakken en dat ons zoontje grote broer mag worden🥰 Eerder dit jaar 2 miskramen gehad dus vind het enorm spannend. 31-05 uitgerekend volgens eigen berekening

één maand geleden

Gisteren de test gedaan 🤎

één maand geleden

Reactie op jellau

Gisteren de test gedaan 🤎
Gefeliciteerd! 🤩 En wat een leuk boek, heb je hem al gelezen? Is het een aanrader? 😊