669 Reacties
2 maanden geleden
Volgens mijn eigen eerste berekening vandaag 5+6. Ik vond het toch heel leuk om hier de oploop te zien. Ik word dus ook heel blij van 3+. Ik vind het nog steeds een wonder dat het in ronde 14 is gelukt 🤍🍀
2 maanden geleden
In mei 2024 een miskraam gehad dus erg onzeker hier. We proberen er niet te veel naar uit te kijken. 16 oktober eerste echo en 27 mei uitgerekend als alles goed blijft gaan ❤️
2 maanden geleden
23 sept getest denk 12dpo
Vandaag volgens eigen berekening uitgerekend voor 31 mei. ❤️🥰
2 maanden geleden
Ik gok 23 dpo. Ik heb PCOS en ik had dit dus helemaal niet verwacht! 😭
2 maanden geleden
Wat denken jullie van deze oploop, is dat voldoende? Ook heb ik gisteren een CB gedaan die aangaf 1-2 weken zwanger, maar vanochtend was de uitslag ineens weg. En online staat dat een positieve uitslag een maand blijft staan en een negatieve 24 uur. En na 24 uur was het weg... Dit is de eerste keer dat ik zwanger ben en überhaupt de eerste keer testen dus een beetje onzeker.
2 maanden geleden
Reactie op Joortje
Op hoeveel dpo zit je? :) en die cb uitslag blijft vaak maar 24 uur staan h ...
Ik zag het net ook, op internet gaat over een andere test haha..
Ik weet niet hoeveel dpo ik precies ben. Ik ben gestopt met de pil en meteen zwanger geraakt, ik denk dat daar de onzekerheid ook vandaan komt. Ik was 24 aug ongesteld geworden (stopweek pil) en daarna niet begonnen aan nieuwe strip. Ik denk zelf ergens in de week van 8 tot 12 september.
Bedankt voor je reactie!!
2 maanden geleden
Zwanger van de eerste en aan het genieten van de eerste symptomen
één maand geleden
Vandaag precies 5 weken en zo blij met deze oploop aan streepjes ❤️