669 Reacties

één maand geleden

Reactie op Sula1993

🤭🌸
21 sept getest*

één maand geleden

Vanavond erachter gekomen 🥰 9 dpo

één maand geleden

Andere test 🍀

één maand geleden

Volgens mijn eigen eerste berekening vandaag 5+6. Ik vond het toch heel leuk om hier de oploop te zien. Ik word dus ook heel blij van 3+. Ik vind het nog steeds een wonder dat het in ronde 14 is gelukt 🤍🍀

één maand geleden

In mei 2024 een miskraam gehad dus erg onzeker hier. We proberen er niet te veel naar uit te kijken. 16 oktober eerste echo en 27 mei uitgerekend als alles goed blijft gaan ❤️

één maand geleden

23 sept getest denk 12dpo Vandaag volgens eigen berekening uitgerekend voor 31 mei. ❤️🥰

één maand geleden

Reactie op Suusjuh1996

In mei 2024 een miskraam gehad dus erg onzeker hier. We proberen er niet te ...
Oh hier precies hetzelfde.. ook in mei vorig jaar een miskraam gehad en nu een positieve test en ben eerder verdoofd dan dat ik blij durf te zijn of zo

één maand geleden

Eerste test kwam lijntje meteen te voorschijn, 2 dagen ‘te laat’ en later op de dag deze gedaan.

één maand geleden

Ik gok 23 dpo. Ik heb PCOS en ik had dit dus helemaal niet verwacht! 😭

één maand geleden

😁😁

één maand geleden

Wat denken jullie van deze oploop, is dat voldoende? Ook heb ik gisteren een CB gedaan die aangaf 1-2 weken zwanger, maar vanochtend was de uitslag ineens weg. En online staat dat een positieve uitslag een maand blijft staan en een negatieve 24 uur. En na 24 uur was het weg... Dit is de eerste keer dat ik zwanger ben en überhaupt de eerste keer testen dus een beetje onzeker.

één maand geleden

Reactie op VrolijkeParel532819

Wat denken jullie van deze oploop, is dat voldoende? Ook heb ik gisteren ee ...
Op hoeveel dpo zit je? :) en die cb uitslag blijft vaak maar 24 uur staan hoor! Daar zou ik me geen zorgen over maken.

één maand geleden

Reactie op VrolijkeParel532819

Wat denken jullie van deze oploop, is dat voldoende? Ook heb ik gisteren ee ...
Hij loopt op, dat is t belangrijkste. Een cb met weken indicatie gaat na 24 uur uit, ongeacht de uitslag, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.

één maand geleden

Reactie op Joortje

Op hoeveel dpo zit je? :) en die cb uitslag blijft vaak maar 24 uur staan h ...
Ik zag het net ook, op internet gaat over een andere test haha.. Ik weet niet hoeveel dpo ik precies ben. Ik ben gestopt met de pil en meteen zwanger geraakt, ik denk dat daar de onzekerheid ook vandaan komt. Ik was 24 aug ongesteld geworden (stopweek pil) en daarna niet begonnen aan nieuwe strip. Ik denk zelf ergens in de week van 8 tot 12 september. Bedankt voor je reactie!!

één maand geleden

Zwanger van de eerste en aan het genieten van de eerste symptomen

één maand geleden

ZWANGER 🤰🏽

één maand geleden

🥰

één maand geleden

Nu 5+4 😍 heerlijk zo”n knaltest

één maand geleden

Toch nog even een test gedaan gister of deze nog opliep en de cb digitale test gaf 3+ aan. Gister 5+6 dagen.

één maand geleden

Vandaag precies 5 weken en zo blij met deze oploop aan streepjes ❤️