668 Reacties

één maand geleden

Reactie op Maygirl95

Tot en met 14 dpo liepen mijn testen super snel op. Nu lijkt de test van gi ...
Ik denk dat het niet zo erg is. Als je van te voren wat meer hebt gedronken dan anders kan hij al minder duidelijk zijn. In principe is een streep een streep. Gefeliciteerd🥰

één maand geleden

Woehoee🥳

één maand geleden

Op de 19e, 3 dagen voor NOD. Kan het nog niet helemaal bevatten. Heel blij, maar ook spannend! Eerste keer.

één maand geleden

24-8 getest! Na 3 jaar niet meer durven dromen. Wel wat bloed verlies, maar dat heb ik al sinds de terugplaatsing. Fingers crossed ♥️

één maand geleden

Dit was afgelopen vrijdag 23-08!! 3 dagen voor NOD. Ik was hier 13 DPO. We zijn echt ontzettend blij en kunnen het nog steeds niet geloven!

één maand geleden

❤️

één maand geleden

Zo spannend 🙈

één maand geleden

Staat 1-2 weken, maar zit op 4

één maand geleden

Reactie op melissavdr

Staat 1-2 weken, maar zit op 4
De CB test geeft aan hoeveel sinds bevruchting 😊. 1-2 betekend 3-4 weken zwanger 🩵🩷

één maand geleden

🤍🤍 Zo blij!

één maand geleden

De eerste deed ik op 10 dpo! Daarna 11 dpo en daarna 12 dpo, maar verder ben ik totaaaal niet opzoek naar bevestiging hoor hahaha, die van vandaag had al twee testen die niet early waren!

één maand geleden

Whaaaa zojuist een positieve test. Ben nog in shock, de eerste wordt over drie weken 1 😳😳😳

één maand geleden

🥰 nu alweer 5+3 dagen

één maand geleden

Reactie op Fenna.91

🥹
Is dit met early van action?

één maand geleden

💓💓🥺🥺

één maand geleden

Ik ben de uren aan het aftellen tot ik een digitale test kan gaan halen in de ochtend🥹 12 dpo, zien jullie 'm ook of maak ik mezelf gek?!

één maand geleden

Reactie op Lisa98-24

Is dit met early van action?
De bovenste twee (met sterretje) wel, de onderste twee normale

één maand geleden

Vandaag NOD. Hier kunnen we toch niet meer omheen 😊

één maand geleden

Reactie op anna1997

Je zal bijna denken dat het er 2 zijn 🙈 (3 tweelingen aanwezig in onze fam ...
In 2020 testte ik ook voor mijn NOD en dat gaf net zo’n knaller als deze. Was toch echt een tweeling hihi! Wie weet!

één maand geleden

1 dag voor NOD 💕