669 Reacties

één maand geleden

Maandag 23/9 Zaterdag 28/9

één maand geleden

Op 14-08-2024 positieve test 2 en half week zwanger.
🥰

25 dagen geleden

Na een MA in maart en een vroege MK in juli ben ik zo blij met deze oploop 🥹🤞🏼 nu hopen op een goede eerste echo 11 oktober! 🍀♥️

24 dagen geleden

🙏

24 dagen geleden

Ik heb eigenlijk nog geen idee hoe ver ik heen ben. Na verwachting op basis van mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie zou ik nu 8 week moeten zijn. Ik heb morgen mijn eerste afspraak met de verloskundige en hoop dan na afloop meer te weten 🥰❤️ ben in ieder geval helemaal enthousiast 😁

23 dagen geleden

Inmiddels 5 weken zwanger vandaag!

23 dagen geleden

Vandaag (volgens eigen berekening) 6+1. Eerste test op 28-09 gedaan direct na thuiskomst van onze reis in Thailand. Heel gek en onwerkelijk, 18 oktober onze eerste echo. Spannend maar kijk er ook zo naar uit! Het voelt voor ons beide zo onwerkelijk nu. Zo’n zin in het verdere verloop van deze zwangerschap! 🤍 Het voelt ook enorm gek dat jullie de eerste zijn die mijn test zien, we hebben het namelijk nog niemand verteld. Hebben jullie de zwangerschap al aan iemand laten weten?

23 dagen geleden

Op 2-8 mijn spiraal verwijderd na problemen met mijn baarmoederslijmvlies. Gekozen om de natuur zijn gang te laten gaan. Op 5 september mijn eerste positieve zwangerschapstest. 6 september gelijk de huisarts gebeld vanwege mijn diabetes. En het niet weten hoe lang ik zwanger zou kunnen zijn. Het voelde voor ons nog zo onwerkelijk. Maar 3u nadat ik de huisarts aan de lijn had. Had ik ook al de gynaecoloog en de diabetes verpleegkundige aan de lijn voor een afspraak. Wel 4 dgn later. Inmiddels al 3 echo’s gehad. 2x bij de gynaecoloog en 1x bij de verloskundige. Afgelopen dinsdag een kloppend hartje gezien bij 6+0 wkn zwangerschap. 🩷💙 Zo benieuwd hoe het verdere verloop zal zijn! Alles is de 1ste x. Hopelijk worden de zwangerschapskwaaltjes zoals misselijkheid en extreme vermoeidheid snel ietsje beter! Inmiddels weten de opa’s & oma’s wel dat wij in verwachting zijn van ons eerste kindje! Deze reageerde heel verrast en leuk! En gaan we na de 8 wkn echo ook mijn broers en zussen alles vertellen 🥰

22 dagen geleden

Ik blijf maar testen omdat ik daar iets van zekerheid uit denk te halen... hebben jullie dat ook??

22 dagen geleden

Reactie op VrolijkeParel532819

Ik blijf maar testen omdat ik daar iets van zekerheid uit denk te halen... ...
Heel herkenbaar.. Voor nu is vooral een positieve test onze enige zekerheid tot de eerste echo 🥹

22 dagen geleden

Reactie op Dnise94

Heel herkenbaar.. Voor nu is vooral een positieve test onze enige zekerheid ...
Ja ik weet niet of het ook écht wat zegt, maar je moet wat he. Het wachten duurt lang!! Jouw oploop ziet er in ieder geval mooi uit.

22 dagen geleden

Reactie op VrolijkeParel532819

Ja ik weet niet of het ook écht wat zegt, maar je moet wat he. Het wachten ...
Nee precies. Ik snap je in ieder geval helemaal. Duurt inderdaad echt lang 🥲 Dankjewel, die van jou ziet er ook mooi uit 😊

22 dagen geleden

Reactie op Chantal Kuil

Ik heb eigenlijk nog geen idee hoe ver ik heen ben. Na verwachting op basi ...
Hoe is het gegaan?

22 dagen geleden

Haii ik had even een vraagje weet iemand of deze postief is want ik ben namelijk al 42 dagen te laat maar vorige keer toen ik zwanger was was mijn test heel ligt postief

22 dagen geleden

Ik zie geen streepje. Misschien omdat het licht er verkeerd opstaat maar voor nu zie ik niets

22 dagen geleden

Reactie op mimi1994

Ik zie geen streepje. Misschien omdat het licht er verkeerd opstaat maar vo ...
Jaa ik had dat de vorige keer ook je ziet bij mij nooit dat een test postief is en dat geeft echt veel stress en onduidelijkheid en ik heb geen idee hoe dat kan als ik bij de rest van de vrouwen kijk zijn hun testen heel duidelijk en vorige keer toen ik 8 week zwanger was was die net zo onduidelijk als nu en toen zeiden ze dat die wel positief was maar ik weet het even niet meer want het is niet gepast en daarom zou ik graag willen weten of het zo is of niet

22 dagen geleden

Reactie op Melanie Slot Smeding

Hoe is het gegaan?
Super goed 🥰 ik ben 7,5 week. Alles gaat goed tot dusver en heb het kloppende hartje mogen zien❤️ zo'n bijzonder gevoel

22 dagen geleden

Reactie op VrolijkeParel532819

Ik blijf maar testen omdat ik daar iets van zekerheid uit denk te halen... ...
Heel herkenbaar! De eerste weken na de positieve test heb ik meerdere keren getest. Nu ik de eerste goede echo gehad heb, is die drang om te testen er niet meer.

21 dagen geleden

Reactie op myrie

Jaa ik had dat de vorige keer ook je ziet bij mij nooit dat een test postie ...
Je zou een bloedtest kunnen vragen bij je huisarts. Ik werk zelf in de zorg en dat is wat wij doen in zulke gevallen