668 Reacties

één maand geleden

Dit is mijn test heb hiervoor 6 goedkope testen gehad allemaal duidelijk een tweede streep. Volgens de verloskundige 5/6 weken zwanger. We verwachten in mei als alles goed gaat ons eerste kindje. 🤍

één maand geleden

Hier de positieve test op 10 dpo!

één maand geleden

Na 2 miskramen dit jaar hopen dat deze blijft zitten 🍀

één maand geleden

14 dpo ❤️

één maand geleden

Normale test van de action

één maand geleden

Vandaag 9 dpo positieve test. 26 december 2023 bevallen van onze stilgeboren dochter. Dit is een heel fijn cadeau na alles wat er gebeurt is. Zo dankbaar dat ik dit mag meemaken!

één maand geleden

Heel random maar ik vind het zo gek dat deze app zegt dat je aan het eind van 4 weken kunt testen... dat bericht krijg je dan op het moment dat je 4 weken bent. Dus dan tik je toch de 5 weken aan aan het eind van die week, of ben ik nou gek 🤣

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Heel random maar ik vind het zo gek dat deze app zegt dat je aan het eind v ...
Nee klopt wel wat ze zeggen....de eerste week is vanaf dag 1 tot week 1. 2e week is vanaf dat je 1 week bent tm dat je 2 weken bent etc. Net zoals bij je leeftijd. Baby's van 0 zitten in hun 1e levensjaar. Zo tellen ze het hier ook. Aan het einde van de 4e week is dus op precies 4 weken. Haha hopelijk zo goed uitgelegd 🤣

één maand geleden

Geen idee hoeveel dpo ik ben aangezien ik niet weet wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Ik merk dat ik mega zenuwachtig ben of het wel genoeg oploopt. Heb nog andere testen gedaan maar dit zijn dezelfde om goed te vergelijken.

één maand geleden

Reactie op Lisa98-24

Geen idee hoeveel dpo ik ben aangezien ik niet weet wanneer ik mijn eispron ...
Hier een andere foto 🫣

één maand geleden

Reactie op Jaja2

Nee klopt wel wat ze zeggen....de eerste week is vanaf dag 1 tot week 1. 2e ...
Haha ja het voelt wat krom dat ze dan zeggen dat ik nu aan het eind van deze week mag testen en dat ik net in 4 aankom. Want ik ben nu juist 4 weken haha, dus klinkt niet kloppend.

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Dit zijn die van mij so far! Best vroeg dus al een heel licht streepje, maa ...
Wouw jij bent zo geordend!!

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Haha ja het voelt wat krom dat ze dan zeggen dat ik nu aan het eind van dez ...
Gewoon lekker testen dus. Mijn laatste menstruatie was 31 juli. Nu dus ook 4 weken. En al bijna een week een positieve test.

één maand geleden

Reactie op Jaja2

Gewoon lekker testen dus. Mijn laatste menstruatie was 31 juli. Nu dus ook ...
Haha ja ik ook al bijna een week 😉 dus vind het wel goed zo. Kan niet heel veel donkerder meer..

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Haha ja ik ook al bijna een week 😉 dus vind het wel goed zo. Kan niet hee ...
Zo fijn he! Hier sinds gisteren, 13dpo, echt goed donker

één maand geleden

Reactie op Jaja2

Zo fijn he! Hier sinds gisteren, 13dpo, echt goed donker
Ja hier nog niet net als de teststreep, geen idee of die dat gaat doen 🥲

één maand geleden

Begin juli een vmk gehad, toen liepen de testen niet op. Nu een mooie oploop gelukkig, hopelijk gaat het deze keer goed.

één maand geleden

4 weken 2 dagen door de pil zwanger geraakt mega last van me baarmoeder en me onderbuik ik maak me beetje zorgen weet niet of dat hoort het is 1ste kindje

één maand geleden

Reactie op Marcellavansantvliet

4 weken 2 dagen door de pil zwanger geraakt mega last van me baarmoeder en ...
Oh joh, dat was ook een verrassing dan.. ik heb soms ook wel flinke krampen hoor. Kan erbij horen, maar anders even de verloskundige bellen als je je zorgen maakt. Daar zijn ze ook voor 🥰

één maand geleden

Reactie op Demi3005

Eerste test 8 dagen DPO & tweede test 12 dagen DPO
Gefeliciteerd!! 🥰 al 3+ op de test? Wauw wat veel HCG maakt jouw lichaam aan. 😍 Ben je zeker van je datum van je eisprong of kan het zijn dat je al verder bent? 3+ indiceert dat je minimaal 5 weken zwanger bent namelijk.