668 Reacties

één maand geleden

Reactie op Marcellavansantvliet

4 weken 2 dagen door de pil zwanger geraakt mega last van me baarmoeder en ...
Je testen zien er in elk geval veelbelovend uit voor 4 weken! Die klachten klinken heel erg passend bij een beginnende zwangerschap dus daarin zou ik je gerust willen stellen maar bij twijfel kan je idd altijd de verloskundige bellen, heb je dat al gedaan?

één maand geleden

Ik testte met 7dpo heeeel licht maar die is zeker hier op het forum niet te zien. Dit is m met 13dpo!

één maand geleden

Verschil per dag begin je nu wel goed te zien. 5 NOD, 4 NOD , 3 NOD en 2 NOD

één maand geleden

Mooie oploop ✨🤞🏼

één maand geleden

Reactie op MM✨

Mooie oploop ✨🤞🏼
Hier ook! ❤️

één maand geleden

Twee keer kruitvat test gedaan en niet heel duidelijk twee streepjes. Daarom toch maar voor de dure variant gegaan.

één maand geleden

🥰🥰

één maand geleden

❤️

één maand geleden

Afgelopen woensdag getest. We zijn al 1.5 jaar bezig en ik heb altijd ovulatie testen gedaan en temperatuur opgemeten. Afgelopen maand even niets eraan gedaan... en ja hoor raak. We zouden hierna eigenlijk gaan starten met een fertiliteit traject. Ik ben als het goed is nu 4+3

één maand geleden

Vanaf 7 DPO al positief getest. Inmiddels 4+4 vandaag.

één maand geleden

Reactie op Suzyq_

Twee keer kruitvat test gedaan en niet heel duidelijk twee streepjes. Daaro ...
Hier precies hetzelfde met de kruidvat! Zo erg dat ik zelfs begon te twijfelen. Bij mijn vorige zwangerschap waren die vd kruidvat volgens mij heel goed. Eentje vd action ook nog gedaan gisteren en die is super positief gelukkig 🥰

één maand geleden

4+4 vandaag. Hoop zo na 3 miskramen, dat het dit keer goed zal gaan

één maand geleden

4+1

één maand geleden

Terugplaatsing d.d. 19-08 cryo van 5 dagen 😍. Vandaag positieve test. Eicel van mijn vrouw in mijn baarmoeder .. wat een ervaring.

één maand geleden

Reactie op Marcellavansantvliet

4 weken 2 dagen door de pil zwanger geraakt mega last van me baarmoeder en ...
Hey, als je 3+ hebt dan ben je toch langer dan 4+2?

één maand geleden

Reactie op mel92!

Hey, als je 3+ hebt dan ben je toch langer dan 4+2?
Dan weet ik niet hoe lang heb 27 sept afspraak staan bij verloskundige

één maand geleden

Things are getting real....

één maand geleden

De bovenste is van vandaag 13 dpo! Vandaag operatie in het ziekenhuis gehad en die bevestigde ook m’n zwangerschap met een bloedtest.

één maand geleden

❤️

één maand geleden

Hoi allemaal, ik had vandaag 1x roze bij t afvegen en mn test van vandaag kleurt aanzienlijk minder dan voorgaande testen (onderste).. wat denken jullie?