668 Reacties

één maand geleden

Hoi allemaal, ik lees al wat langer mee op dit forum maar heb nog nooit een berichtje geplaatst, maar ik heb nu drie positieve testen en ik kan het nog niet geloven! Ik weet niet precies wanneer mijn ovulatie was, maar ik denk dat ik nu 1 dag voor NOD zit. De bovenste test is van gisteren, de onderste twee van vandaag ❤️

één maand geleden

Test van gisteren met 15 dpo🥰

één maand geleden

Reactie op Moon-Beebje

Hoi allemaal, ik had vandaag 1x roze bij t afvegen en mn test van vandaag k ...
Heb je vandaag op nieuw getest? Hoe is hij vandaag?

één maand geleden

Vandaag 18 DPO, en heb me 3+🥳🥳🥳 ben zo blij😁 denk dat het goed zit, althans zo voelt het🥰 vorige zwangerschap liepen de testen anders op, ik moest toen 2 weken wachten na me 1ste positieve test voor ik de 3+ had wat uit liep op een miskraam.... nou ik stop met testen en ga proberen te genieten tot aan de echo op 19 september🤞🍀

één maand geleden

Reactie op Andrea 89

Vandaag 18 DPO, en heb me 3+🥳🥳🥳 ben zo blij😁 denk dat het goed zit, al ...
Wat super! En heel herkenbaar wat je typt. Bij mij liepen bij de miskramen de testen ook niet helemaal lekker en nu voelt het direct anders. Veel meer klachten , net zoals bij mijn vorige zwangerschap. En goede testen. Voelt dan gelijk vertrouwder he ? Hier ook gestopt met testen en lekker aan het genieten! Komt vast goed ❤️

één maand geleden

Reactie op charlie88lilly

Heb je vandaag op nieuw getest? Hoe is hij vandaag?
Hoii, lief dat je het vraagt! De test van gisteren was weer iets donkerder dan die van eergisteren.. maargoed.. ik blijf wel echt buikpijn houden als ik net in bed lig.. 🤷🏻‍♀️ afwachten.. ik durf niet meer te testen

één maand geleden

Reactie op Anne99!

Wat super! En heel herkenbaar wat je typt. Bij mij liepen bij de miskramen ...
Ohh fijn dat ik niet de enige ben, en gefeliciteerd, ja het voelt meteen vertrouwder😊 vind alleen jammer dat mijn vent er nog niet helemaal in gelooft, is dat bij jou ook door de onzekerheid?

één maand geleden

Zo dankbaar

één maand geleden

<3

één maand geleden

Reactie op Dadess

<3
Inmiddels al 5 weken

één maand geleden

Eerste test was op nod, gelijk positief. Na mooie oploop op testen van sensitest ook deze test maar gedaan!😍😍😍

één maand geleden

Vandaag 1 dag voor NOD. Zou naar schatting nu 4+1 zijn🥹

één maand geleden

Reactie op Moon-Beebje

Hoi allemaal, ik had vandaag 1x roze bij t afvegen en mn test van vandaag k ...
Onee ik ben bang dat dat geen goed teken is. Duimen maar! Hopelijk is de test gewoon niet helemaal goed!

één maand geleden

23-08 eerste positieve test op 9dpo en tot nu toe een goede oploop 🍀🤍

één maand geleden

Reactie op babytoetie

Vandaag 1 dag voor NOD. Zou naar schatting nu 4+1 zijn🥹
Gefeliciteerd! Wij lopen gelijk op ☺️

één maand geleden

🥺, Gisteren 2 positieve en vandaag deze weer. Duimen dat het zo blijft❤️💙

één maand geleden

Vanmorgen positief getest met 10/11 dpo 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🩵🩷 ik voel me zoooo gelukkig en dankbaar 🍀

één maand geleden

Reactie op Hoimoi

Gefeliciteerd! Wij lopen gelijk op ☺️
Ah wat leuk! Jij ook gefeliciteerd! Heb je al ergens last van?

één maand geleden

Na een miskraam in april, durf ik het nog niet te geloven 🥹🤭

één maand geleden

Jaaa het is raak! Nooit verwacht maar zo gewenst 🥰 Na een week vakantie en een maand geen 24Baby getest, kan het gewoon niet geloven 🤩