668 Reacties

één maand geleden

Vanochtend

één maand geleden

5+3, toch fijn dit 🥰

één maand geleden

Gaat de clearblue digital altijd zo snel uit?🥺 gister getest, nu is het schermpje al weer uit

één maand geleden

Reactie op babytoetie

Gaat de clearblue digital altijd zo snel uit?🥺 gister getest, nu is het sc ...
Dacht al dat het aan die van mij lag.. Ook binnen 2 dagen gewoon weer een leeg scherm ☹️

één maand geleden

Reactie op Maygirl95

Dacht al dat het aan die van mij lag.. Ook binnen 2 dagen gewoon weer een l ...
De wekenindicator dan. De normale die alleen zwanger/niet zwanger aanheeft, doet het bij mij heel lang. Die van mijn miskraam in april doet het nog steeds

één maand geleden

Reactie op Maygirl95

Dacht al dat het aan die van mij lag.. Ook binnen 2 dagen gewoon weer een l ...
Balen zeg… nog geen 24 uur verder. Vind dat wel jammer!

één maand geleden

Reactie op babytoetie

Balen zeg… nog geen 24 uur verder. Vind dat wel jammer!
Staat geloof ik ook in de gebruiksaanwijzing dat die met weken indicator het 24 uur laat zien, echt zo jammer! Ik ga morgen die testen (ong 4+2) en dan stop ik voor m’n eigen gemoedsrust hahah dan is vriendlief weer thuis van een weekend weg

één maand geleden

Op 13 en 16 DPO getest. Zó blij! En heel fijn om te zien dat de test zo mooi op is gelopen. Vorige maand een vroege miskraam gehad, toen waren de streepjes duidelijk minder zichtbaar bij dezelfde termijn. Dus dit geeft vertrouwen!! ☺️

één maand geleden

Reactie op babytoetie

Gaat de clearblue digital altijd zo snel uit?🥺 gister getest, nu is het sc ...
Ja gaan heel snel uit, dacht er ook vandaag even een foto van te maken maar was helaas al weg na een dag.

één maand geleden

Zojuist positief getest vandaag moest ik ongesteld worden. En was 10dpo vandaag, had een late ovulatie.

één maand geleden

Reactie op babytoetie

Gaat de clearblue digital altijd zo snel uit?🥺 gister getest, nu is het sc ...
Je kan de batterijen vervangen. Je moet voorzichtig het achterkantje open wippen. Dan zie je een plastic kapje met een pijltje erop. Schuif dat eruit en dan vallen er 2 kleine batterijen uit. Uit m’n hoofd LR41 batterijen

één maand geleden

Reactie op babytoetie

Gaat de clearblue digital altijd zo snel uit?🥺 gister getest, nu is het sc ...
Ja in de handleiding staat ook 24 uur haha, had gelijk al opgezocht

één maand geleden

Reactie op babytoetie

Gaat de clearblue digital altijd zo snel uit?🥺 gister getest, nu is het sc ...
Ik had die early digitale gedaan, die doet ‘t na 2 weken nog…!

één maand geleden

💕💕

één maand geleden

Net een positieve test in handen op 10 dpo! Vorige maand nog een miskraam en nu al een nieuwe positieve test in handen mogen hebben🙌 kunnen ons geluk niet op. En nu al zoveel meer klachten tov vorige keer, laat dat een goed teken zijn 🤍🤍

één maand geleden

Reactie op jongdejuul

Ik had die early digitale gedaan, die doet ‘t na 2 weken nog…!
Bij mij ook de early, maar na 2 dagen uit :-(

één maand geleden

Gisteren een bijna niet te zien streepje en vandaag toch echt al een stuk duidelijker! Vrijdag is mijn NOD 🍀💖

één maand geleden

Gister erachter gekomen dat ik onverwachts zwanger ben, super spannend.

één maand geleden

Zondag de eerste positieve test in handen. Gisteren nog een bevestigd met een digitale clearblue. 🍀

één maand geleden

Vanochtend positieve test 🤍. Vrijdag mijn NOD maar voelde echt symptomen die ik herkende van mijn vorige zwangerschappen 🥰!