668 Reacties

één maand geleden

Volgensmij loopt hij op🥹🤍 is van de afgelopen 3 dagen

één maand geleden

Van vanochtend. Vorige maand biochemische zwangerschap gehad. Nu hopelijk gezond. Ik weet hierdoor dpo niet. Maar wel twee dagen voor nod

één maand geleden

Deze test is van deze morgen. Ik heb 14/08 een eicel punctie gehad, 17/08 heb ik een terugplaatsing gehad van een 3 daags embryo. Vorige week woensdag had ik bloedname in het ziekenhuis en mijn HCG stond 110. Morgen heb ik een nieuwe bloedname om te zien of HCG goed gestegen is en krijgen we de datum voor onze eerste echo. Het is allemaal zo spannend en heb veel schrik dat het misloopt.

één maand geleden

Hopelijk de komende dagen een mooie oploop 🙏🏻

één maand geleden

In mei helaas een miskraam gehad met 5 weken.. Nu gelukkig weer zwanger 4+1 weekjes pas, maar super blij en stiekem ook heel erg onzeker.. 🥺

één maand geleden

Reactie op Sdea

In mei helaas een miskraam gehad met 5 weken.. Nu gelukkig weer zwanger 4+1 ...
De onbevlogenheid is er vanaf. Gewoon iedere dag juichen dat het goed gaat. Hier ook een miskraam gehad en nu een dochter van anderhalf. Kan gewoon!

één maand geleden

Reactie op Sdea

In mei helaas een miskraam gehad met 5 weken.. Nu gelukkig weer zwanger 4+1 ...
Zo herkenbaar! Hier in april een miskraam gehad met 5+5. Nu 4+2 (volgens mijn berekening, VK gaf aan 4+5, maar ovu pijn later gehad), vandaag de CB gedaan en die gaf 2-3 weken aan. Zo spannend.

één maand geleden

Reactie op Kamillemom

De onbevlogenheid is er vanaf. Gewoon iedere dag juichen dat het goed gaat ...
Zo denkt mijn man ook, maar is makkelijker gezegd dan gedaan helaas. Toch bedankt voor de positieve wending 💕

één maand geleden

Reactie op RoffaChris

Zo herkenbaar! Hier in april een miskraam gehad met 5+5. Nu 4+2 (volgens mi ...
Ik voel je mommy. De onzerheid os killing! Hopelijk komt het voor ons- en alle ouders met een kinderwens allemaal goed🥰

één maand geleden

Ons derde wondertje.

één maand geleden

Na 9 IUI pogingen… Nu 1ste IVF poging 14 DPO nog steeds mega spannend!!! ❤️

één maand geleden

Gisteravond (12 DPO) deze testen, geheel onverwacht, spannend allemaal.

één maand geleden

Vandaag 5+1 weken zwanger en een 3+ op de wekenindicator. Wij kunnen ons geluk niet op. Dit is verder dan we ooit kwamen. Onze regenboog baby 🌈✨️🥹

één maand geleden

NOD 1 op 2 september. ☺️

één maand geleden

Reactie op maracuyá

Na 9 IUI pogingen… Nu 1ste IVF poging 14 DPO nog steeds mega spannend!!! ❤ ...
Wow proficiat❤️

één maand geleden

4+1, hij lijkt goed op te lopen. Na de eerdere miskramen blijft het spannend tot 13 weken 🍀

één maand geleden

punctie vorige maand helaas overstimulatie en geen terugplaatsing maar deze maand eerste keer terugplaatsing! Ovulatie op 19-8 IVF-T op 26-8 twee mama’s in afwachting op de komende periode of het dan ECHT zo mag zijn na drie jaar 🥰 spannend

één maand geleden

Reactie op Lies-5

4+1, hij lijkt goed op te lopen. Na de eerdere miskramen blijft het spannen ...
spannend🩷🩵

één maand geleden

Reactie op DutchGirlJay

NOD 1 op 2 september. ☺️
congratz

één maand geleden

Reactie op kb92

Test 🥰
mega streep 🩵🩷