16 Reacties

25 dagen geleden

Ik heb bij mn eerste helemaaaal geen symptomen gehad in eerste trimester dus kan best. En ze is nu alweer 3 jaar

25 dagen geleden

Reactie op MissJalapeno

Ik heb bij mn eerste helemaaaal geen symptomen gehad in eerste trimester du ...
Bedankt voor je reactie. Maar ik heb wel symptomen gehad, dat maakt het juist zo onzeker 😞

25 dagen geleden

Heel begrijpelijk dat je zo onzeker ben met je voorgaande miskramen. Bij mij nemen de symptomen nu ook af, 8 weken vandaag, alleen wisselt dat per dag. Maar als ik jou was zal ik gewoon lekker genieten zolang het nog kan en ook al is het makkelijk gezegd, niet te veel piekeren. Ik denk dat klachten kunnen komen en gaan, dus misschien heb je over een paar dagen weer klachten. Wss denk je dit om jezelf te beschermen mocht het wel mis zijn. Deze keer moet het goed komen, heel veel sterkte en zet die nare gedachtes aan de kant!

25 dagen geleden

Ik heb sinds (ergens in) week acht ook minder symptomen! Misselijkheid bijna helemaal weg, borsten voelden weer normaal etc. De echo afgelopen vrijdag was wel "gewoon" goed. Het vruchtje was zelfs wat harder gegroeid dan verwacht. Ik ken het piekeren en dat je je lichaam eigenlijk niet meer zo vertrouwd. Ik heb geen goede tips die daar voor helpen behalve afleiding wanneer het kan. Heb je nog een leuke film liggen, een boek om in te duiken of een vriendin die eindeloos kan kletsen? Dit is er dan misschien een goed moment voor.

24 dagen geleden

Reactie op mel92!

Bedankt voor je reactie. Maar ik heb wel symptomen gehad, dat maakt het jui ...
Dit heb ik dus ook. Ik ben als het goed is 5 weken en 6 dagen en krijg mijn eerste echo pas op 17 oktober. Het begon bij mij met duizelig zijn, buikpijn en me niet lekker voelen. Ik heb nu sinds afgelopen woensdag nergens meer last van. Ik maak me hierdoor ook erg zorgen ook omdat ik eerder al bij de 6 weken een miskraam heb gehad

23 dagen geleden

Pff, het is ook echt zo'n moeilijk tijd dit 😥 ik heb in mei ook een MA gehad, dus ik kan mij een klein beetje voorstellen hoe je je voelt. Ineens verdwijnende symptomen kunnen inderdaad een miskraam betekenen, maar bij veel vrouwen hoeft dat zeker ook niet! Bij mijn eerste had ik dat ook, rond 8 weken waren mijn klachten weg, ze kwamen rond 12 weken nog even kort terug, maar verder niet. Ik kreeg wel een steeds dikkere buik, wat ik met mijn MA niet had.. Ben je misschien eerder terug van vakantie, dat je de vk kan bellen of je iets eerder mag langskomen?

23 dagen geleden

Hey mel, ik heb niet dezelfde ervaring met de MA. Maar wel erg veel wisselende klachten. In week 8 had ik veel minder klachten, nu in week 10 opeens weer wel. Het kan echt schommelen! Mijn verloskundige zij dat het kan dat met 8/9 weken klachten stabiliseren of zelfs minder worden. Daarnaast moet je ook niet onderschatten wat vakantie met je lijf kan doen. Mijn klachten zijn veel erger bij drukker dagen, stress of vermoeidheid. Ik hoop dat het je lukt om toch een beetje afleiding op vakantie te vinden!

23 dagen geleden

Reactie op TopperAms

Pff, het is ook echt zo'n moeilijk tijd dit 😥 ik heb in mei ook een MA geh ...
We vliegen morgen terug en dan ga ik gelijk bellen voor een vervroegde echo. Mijn buik is niet grote geworden. Voorgaande weken was hij opgezet en dan paste ik m’n broeken niet maar ik pas ze nu allemaal en eet zelfs veel hier op vakantie. Ik hoop zo dat ik het mis heb, maar ben er bang voor 😞

23 dagen geleden

Reactie op Newmomlfeu

Hey mel, ik heb niet dezelfde ervaring met de MA. Maar wel erg veel wissele ...
Ik hoop het zo 🥺♥️

23 dagen geleden

Hier nu bij 9+1 ook ineens amper nog ergens last van na twee weken supermisselijk en medicijn en alles. Denk echt dat het gewoon alle kanten op kan en dat her echt niet bij ons allemaal nu fout gaat. Hoop echt dat dat je een beetje kan geruststellen dat zoveel dat ook hebben!

21 dagen geleden

Reactie op mel92!

Ik hoop het zo 🥺♥️
Hee Mel, heb je al een afspraak gehad bij de verloskundige?

21 dagen geleden

Ik heb zelf ook weinig klachten, en sinds ik 9 weken ben alleen last van mijn rug verder niet. En alles zit goed hier:). Verloskundige zei je hoeft niet altijd klachten te hebben hoor.

20 dagen geleden

Reactie op mel92!

We vliegen morgen terug en dan ga ik gelijk bellen voor een vervroegde echo ...
Hoe is het nu? Heb je al een echo mogen maken?

19 dagen geleden

Hoi iedereen, zojuist terug van de echo. En onze kleine spruit is er nog en doet het goed ! 🥹🥹🥹🥹🥹🥹

19 dagen geleden

Reactie op mel92!

Hoi iedereen, zojuist terug van de echo. En onze kleine spruit is er nog en ...
🍀🍀🍀💓💓💓

19 dagen geleden

Reactie op mel92!

Hoi iedereen, zojuist terug van de echo. En onze kleine spruit is er nog en ...
Wat goed zeg, gefeliciteerd! 🥳 Ik gun het je dat je ook mag gaan genieten van deze zwangerschap 😊