68 Reacties
3 maanden geleden
Ik ben ook benieuwd 🤣
Hoe gaat het slapen overdag? Hier nog 4 dutjes van Max 45 minuten. In slaap komen is moeilijk. Avond nog vaak wakker. En dan snachts schreeuwen en willen rollen🥲
3 maanden geleden
Weet niet of het hier voorbij is. Maar ze slaapt nu ineens op haar buik en dan slaapt ze een stuk beter!! Gisteren van 22u tot 4.30 en vannacht van 20u tot 2.30. Daarna wel altijd rommelig en vaak wat uurtjes op mij. Hopelijk blijft het zo of word het nog iets beter in de tweede helft Van de nacht. Want die weken hiervoor waren echt hel met zelfs momenten dat ze helemaal niet weggelegd kon worden
3 maanden geleden
Ik ben ook benieuwd 🤣
Hoe gaat het slapen overdag? Hier nog 4 dutjes van ...
Hier ook 4 dutjes van 30-45minuten maar de nachten… mijn god we kunnen d’r niet wegleggen en ze wilt alleen op ons slapen. We zitten pas op nacht 4 maar dit houd ik niet 5 weken vol…. 😭😭
3 maanden geleden
Bij ons leek het na 2 weken voorbij toen ze meerdere erg goede nachten had maar na die goede nachten ging het weer vrolijk verder alleen 2x zo erg. Nu heeft ze ook weer 2 erg goeie nachten gehad maar durf nergens meer op te hopen
3 maanden geleden
Ja, het heeft heel lang geduurd.. maar het gaat nu weer bijna zoals daarvoor! 👍🏻☺️
3 maanden geleden
Reactie op annaniempje
Ja, het heeft heel lang geduurd.. maar het gaat nu weer bijna zoals daarvoo ...
Hoe lang is heel lang? 😬
3 maanden geleden
Reactie op Meike & Moos
Hoe lang is heel lang? 😬
Ik denk dat hij zo’n 6,5e week ruk geslapen heeft, met tussendoor af en toe een dagje goed..
3 maanden geleden
Reactie op annaniempje
Dit bericht is verwijderd
Ooooo heftig, ik bereid me voor 🫠
3 maanden geleden
Ik ben ook benieuwd 🤣
Hoe gaat het slapen overdag? Hier nog 4 dutjes van ...
Nooit de beste slaper geweest overdag. Op een goede dag hebben we een lang dutje van wel 2 uur en verder mini slaapjes. Gelukkig lukt bedtijd rond 8 uur altijd- dan slaapt die 2/2.5 uur voordat wij naar bed gaan. Hebben we even rust 😅
Klinkt zwaar.. hier geen schreeuwen maar meer geluiden van frustratie en heel heel benen in de lucht en laten vallen.. en dan rond 5 uur klaar wakker, heel gelukkig en gezellig.. gekke wezens die kleintjes 😅
3 maanden geleden
Reactie op Meike & Moos
Ooooo heftig, ik bereid me voor 🫠
Ik hoop dat het bij jou eerder voorbij is 😁
3 maanden geleden
Hier zitten we er ook vol op in. Wat doen jullie als de kleine zo wakker is? Wij geven m soms een flesje, terwijl die eigenlijk al volledig door sliep, maar ik heb geen idee hoe ik m anders weer in slaap krijg 🙈
3 maanden geleden
Pfff hier net de 1e week achter de rug. Ze wilde sowieso al nooit weggelegd worden overdag dus we zijn niet anders gewend. Maar ook hier 4 dutjes van 30-45 min en soms een uitschieter van 1,5-2 uur.
We hebben een paar hele slechte nachten gehad. Maar nu doet ze vaak: vanaf 19:30 slapen en dan een blok van 5-7 uur. Dan een blok van 2,5 uur (dan is het vaak rond 0500) en dan begint het spoken. Ze slaapt dan vaak op mij nog 2 rommelige blokjes van max een uurtje.
Als ze wakker wordt helpt eigenlijk niets anders dan haar aanleggen..
3 maanden geleden
Reactie op OptimistischeParel566435
Hier zitten we er ook vol op in. Wat doen jullie als de kleine zo wakker is ...
Wij doen of voeden of tussen ons in leggen, hangt er vanaf hoe lang geleden hij gedronken had. Anders hou ik het niet vol, dan zou ik wel 4/5 keer per nacht moeten voeden.
Tussen ons in word die rustig en slaapt die weer een paar uurtjes verder.
De gebroken nachten zijn wel erg vermoeiend, zitten al bijna in de 4de week, ik hoop zo dat het bijna voorbij is 🥲
3 maanden geleden
Reactie op Meike & Moos
Wij doen of voeden of tussen ons in leggen, hangt er vanaf hoe lang geleden ...
Ah jaa, ik twijfel dus om hem bij ons in bed te nemen. Ben bang dat die er aan gewend raakt en het slapen ging zo goed in zn eigen kamer.. maar misschien is proberen
3 maanden geleden
Reactie op OptimistischeParel566435
Ah jaa, ik twijfel dus om hem bij ons in bed te nemen. Ben bang dat die er ...
Snap ik heel goed. Ben ik ook bang voor, maar voor nu kan ik niks anders bedenken. Ik ben weer aan het werk en als ik nog slechter slaap hou ik werken niet vol 🥲
3 maanden geleden
Bij ons duurde het 5 weken en als we hem los in bed leggen is het nog steeds drama. En als we hem tegen het voedingskussen aanleggen is het prima. Dus echt helemaal klaar is deze fase nog niet.. maar nu wel weer goed te doen!
3 maanden geleden
Reactie op VlijtigeBloem449066
Bij ons duurde het 5 weken en als we hem los in bed leggen is het nog steed ...
Goede tip om tegen een voedingskussen aanleggen, ga ik ook proberen 🤞🏼