7 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Mevrouwtje
Ja herkenbaar.. ook van onze eerste 😅
Is dat iets om zorgen over te maken of is het gewoon wat het is en als ze echt moe is valt ze heus uiteindelijk wel in slaap
6 maanden geleden
Mijn dochter van 3.5wk kan overdag ook lang wakker zijn. Is dan nog steeds vrolijk. De enige manier om haar echt lang van voeding tot voeding te laten slapen is door haar gelijk na het voeden op mijn of mijn man in slaap te laten vallen en zo te blijven liggen. In de box wordt ze snel wakker. In de schommelstoel is het max 30min gelukt. Kinderwagen vaak ook maar kort, 1x een uurtje gelukt.
Ik heb deze vraag bij het CB gesteld en zij adviseert om tot 8wk niet echt bezig te zijn met wakker tijden maar je baby te volgen. Vanaf 8wk kan je proberen wat ritme te oefenen.
6 maanden geleden
Reactie op indy123
Wij hebben dit ook. De draagzak wil bij ons nog wel eens helpen!!
Oh super dit hebben we nog niet geprobeerd
6 maanden geleden
Reactie op Emmy0306
Mijn dochter van 3.5wk kan overdag ook lang wakker zijn. Is dan nog steeds ...
Oke! Bij ons zei het cb 2/3 keer per dag haar extra in haar bed leggen, maar dit helpt ook niet echt en zo kunnen we nooit de deur uit. Soms valt ze wel na de fles in slaap maar we doen altijd haar luier na de fles omdat ze vaak poept tijdens de fles, maar misschien als ze dan in slaap valt haar gewoon laten en inderdaad pas met 8 weken proberen een ritme te ontwikkelen. Bedankt!!
6 maanden geleden
Hier een artikel over alerte baby's. Bij onze eerste en nu ook de tweede veel aan gehad.
https://www.inekevanstraeten.nl/wp-content/uploads/2017/01/Alerte-babys-moeilijke-slapers-artikel-Kraamzorg.pdf