11 Reacties

één maand geleden

Goedemorgen 😅 Heeel herkenbaar! Hier het zelfde elke dag 3/4 uur wakker en hele dag vermoeid maar niet kunnen slapen. Ik volg even….

één maand geleden

Haha gezellig hier, zeker ook herkenbaar voor mij.. blijft gek he. M’n hartslag is ook zo hoog, dat werkt niet mee..

één maand geleden

Hier ook🙋🏻‍♀️ Vallastig in slaap en word paar keer in de nacht wakker. Overdag gelukkig niet zo vermoeid. Bij mijn eerste zwangerschap wel.

één maand geleden

Hier ook 🙋🏽‍♀️ Vandaag precies 5 weken zwanger Val lastig in slaap, vroeg wakker en heel vermoeid overdag

één maand geleden

Herkenbaar hoor! Alleen ben ik overdag niet vermoeider dan anders, misschien komt dat ook omdat mijn 3 jarige nog rondloopt🤪 maar snachts heeeel onrustig slapen, vaak wakker en idd 5u klaarwakker is eerder regel dan uitzondering 😗 slik savonds nog extra magnesium, helpt iets

één maand geleden

Nou alle tips zijn welkom want ik kan mij helemaal vinden in wat jullie zeggen en ik ben pas 4+3 😭 Ik slaap normaal elke dag tot 8 uur en dan heb ik nog moeite met uit bed komen 😂 En sinds ik zwanger ben dan ben ik mega vroeg wakker of midden in de nacht en niet eens om te plassen 😂

één maand geleden

Hahaha herkenbaar. Op dit moment ben ik weer aan het spoken zoals mijn man zegt. Vannacht was ik mijn hoofdkussen kwijt. Ik had hem gevonden dacht ik. Ik trok heel hard want mijn man lag erop. Bleek dat die van hem te zijn. Die van mij lag op de grond. 🤣

één maand geleden

Reactie op BabyJanssen2

Hahaha herkenbaar. Op dit moment ben ik weer aan het spoken zoals mijn man ...
Hahahaahahahahahahah😂😂😂😂 ik ga stuk

één maand geleden

Herkenbaar. Inslapen duurt eindeloos, in de nacht vaak 1-2x een uur wakker en als de wekker gaat moet ik uit een soort van coma toestand komen 🤣.

één maand geleden

Ja hoor! Ik heb precies hetzelfde het begint me ook al best wel op te breken en ben ook pas 2 weken bezig.. Ik slaap overdag ook niet, zelfs niet op een vrije dag, ik kan de slaap niet pakken

één maand geleden

Ik ben 4 + 5 en hier ook echt elke dag rond half 6/6 uur wakker, terwijl ik juist altijd enorme moeite had met om 7 uur uit bed gaan… Ik ga ook niet vroeger naar bed dan voorheen