5 Reacties

13 dagen geleden

Ik volg… heb dat sinds een paar dagen ook..

13 dagen geleden

Hier een mede buik slaper die niet meer lekker slaapt. Ik hang een beetje over extra kussens met mijn benen waardoor ik zo tussen buik- en zij slapen in lig. Maar ga nu wel een zwangerschapskussen bestellen zodat ik niet met zoveel kussens hoef te klooien. Dus door jezelf in te bouwen in bed kun je misschien een betere houding vinden. Ik word zelf ook om van alles wakker. Moet vaak plassen, maar word ook wakker van de honger en ga dan gewoon wat eten, ook als het dan 3 uur 's nachts is. Als m'n buikje dan weer vol is, kan ik ook ineens weer beter slapen. Soms werkt (bij mij) een beker warme melk ook al om beter door te kunnen slapen. Kijk of deze dingetjes misschien kunnen helpen bij jou. Niet, of slecht, slapen is echt heel vervelend. Succes!

13 dagen geleden

Ik heb zelf een groot zwangerschapskussen. Echt een mega ding, soort tweede vriend. Maar daardoor kan ik wel beter liggen. Wat bij mij ook hielp was toch eerder naar bed gaan. Slaap pakken wanneer je moe bent. Als je eerder wakker wordt dan een boek lezen, wakker liggen kan alleen maar irritant zijn en juist van even lezen werd ik weer goed moe (wel met een rood lampje er bij, anders maak je weer teveel melatonine aan).

13 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Hier een mede buik slaper die niet meer lekker slaapt. Ik hang een beetje ...
Zwangerschapskussen heb ik ook al! Helpt wel, maar ligt soms ook niet hoe ik het wil haha. Dankjewel voor je tips, hier ga ik iets mee doen🤍

13 dagen geleden

Reactie op wasbeer007

Ik heb zelf een groot zwangerschapskussen. Echt een mega ding, soort tweede ...
Dankjewel voor je tips 🤍