11 Reacties
gisteren
Minder lange slaapjes overdag. 3x 1,5 uur is best veel. Kan denk ik ook terug naar 2x 1,5 uur en een korter slaapje. Ritme verschuiven naar de avond en nacht op die manier.
gisteren
Reactie op Jill | mama van Jaelynn
Kipkepppp of bedje eerst met kruikje opwarmen
Het gaat niet om de warmte hij slaapt met een slaap zak aan en het eerste slaapje slaapt hij 4/5 uur
gisteren
Reactie op Ge茂nteresseerdeHart273543
Het gaat niet om de warmte hij slaapt met een slaap zak aan en het eerste s ...
Hier slaapt ze ook met een slaapzak aan, en het gaat haar ook niet om de warmte als in tempratuur maar wel om de warmte die ze voelt. Door de kipkep denkt ze dat ik haar vast heb dus slaapt ze door. Laat ik de kipkep weg is het hier ook drama
17 uur geleden
Reactie op Jill | mama van Jaelynn
Hier slaapt ze ook met een slaapzak aan, en het gaat haar ook niet om de wa ...
Maar die kipkep koelt toch af...?
17 uur geleden
Hier was het ook drama. Vergelijkbaar met jouw verhaal behalve dat mijn mannetje wel wat eerder naar bed ging en de eerste stint korter sliep (3 uur ipv 4/5). Wij hebben de kinderfysio ingeschakeld omdat ik het echt niet meer trok. Zij heeft een schema gemaakt voor hem en ik merkte meteen verbetering in de nachten! Misschien is dat voor jou ook een idee?
Schema is zoals beneden:
- wakker worden
- fruit
- 9- 9.30 naar bed
- 11.00 uit bed.
- potje eten
- 13. -13.30 naar bed
- max anderhalf uur slapen
- cracker/broodje eten
- 16.00 powernapje van 30 min
- 19.00- 19.30 naar bed.
Met natuurlijk je flessen er nog tussendoor wanneer je die geeft. Ik geen borstvoeding elke 3 a 4 uur
Hoop dat t snel beter gaat voor je!.
15 uur geleden
Wat vervelend! Wij hadden dit ook met onze dochter. Het heeft enorm geholpen om overdag de slaap te minderen, strakke wakkertijden en de wakkertijd tussen het laatste dutje en de nacht in gaan te verlengen. Hierdoor is er genoeg slaapdruk.
14 uur geleden
Reactie op Moedervan2dochters
Wat vervelend! Wij hadden dit ook met onze dochter. Het heeft enorm geholpe ...
Mag ik vragen wat jullie wakkertijd is tussen het laatste dutje en de nacht? Bij ons is het echt Max 2 uur. Rekken lukt gewoon niet maar de nachten zijn bij ons ook exact hetzelfde als TS.
14 uur geleden
Reactie op Gienana no
Mag ik vragen wat jullie wakkertijd is tussen het laatste dutje en de nacht ...
Wakker tijd van 5 tot 8 en dan na bed
8 uur geleden
Reactie op Gienana no
Mag ik vragen wat jullie wakkertijd is tussen het laatste dutje en de nacht ...
De wakkertijd is nu ongeveer 2,5 谩 3 uur. Ligt er ook een beetje aan hoe de andere dutjes overdag zijn gegaan.
4 uur geleden
Wij hebben dit ook wel 1,5 maand gehad. Hij is uit gaan logeren bij mijn ouders omdat wij echt moe en ziek waren. Daarna nieuwe routine gestart: niet meer slapen na de 16.00 uur fles. Dan tussen 19.00 en 19.30 naar bed met de fles.. Dit doen we nu een aantal dagen en het is een wonder, we slapen weer door 馃槏馃槏
Misschien werkt dit ook bij jullie