15 Reacties

11 dagen geleden

Ohhh ik heb dit ook. Ben zooooo verkouden en niets helpt. Ben al sinds 4wkn zwangerschap verkouden en t word alleen maar erger lijkt het:(

11 dagen geleden

Hoi meiden, wat vervelend, ik heb zelf luchtweginfectie en contact gehad met de verloskundige. Ik mag max 5 dagen neusspray met xylometazoline gebruiken en thijmsiroop. Dat gebruik ik nu 4 dagen en ik begin verschil te merken. Daarnaast stoom ik met heet water water (niet gekookt) en drink gemberthee. Vergeleken met een werk geleden, gaat het nu de goede kant op. Neem anders contact op met de verloskundige als dat nog niet gedaan is, altijd goed om medicatie af te stemmen. Succes 🥰 En een tip als je moeder hoesten of niezen om je bekkenbodem aan te spannen (plas ophouden), dat helpt bij mij wel bij minder druk.
Ik ben ook laatst verkouden geweest. Neem veel vitamine C in en eet lekker veel fruit! Hopelijk komt het dan goed

10 dagen geleden

Reactie op Sieeeen

Ohhh ik heb dit ook. Ben zooooo verkouden en niets helpt. Ben al sinds 4wkn ...
Jaa echt heel vervelend en neusspray mag je ook maar een week gebruiken:(

10 dagen geleden

Reactie op Denizli20

Jaa echt heel vervelend en neusspray mag je ook maar een week gebruiken:(
Ik heb nu vicks inhaler gekocht, dat helpt wel een beetje gelukkig!!

10 dagen geleden

Reactie op Sieeeen

Die ga ik ook proberen bedankt voor de tip!

10 dagen geleden

Reactie op Sieeeen

Oh wacht even ik lees op internet dat het niet gebruikt mag worden tijdens de zwangerschap, heb jij het aan de vk gevraagd?

10 dagen geleden

Reactie op Denizli20

Oh wacht even ik lees op internet dat het niet gebruikt mag worden tijdens ...
Oh op internet zie ik juist dat het wel mag... maar ik heb het net via de mail aan de vk gevraagd. Die reageren altijd binnen een paar uur. Ik kom er bij je op terug😊

10 dagen geleden

Reactie op Denizli20

Oh wacht even ik lees op internet dat het niet gebruikt mag worden tijdens ...
Het is veilig😊❤️

10 dagen geleden

Dit is dus écht een zwangerschap kwaaltje🫢 ik heb het nu ook weer.. alle 3 de zwangerschappen een verstopte neus..

9 dagen geleden

ik heb nu voor de derde keer zwangerschaps rhinitis en word er gek van De xylometazoline neusspray blijft hoe slecht ook mijn beste vriend maar na de bevalling is het weg en heb ik de spray niet meer nodig. Meest onderschatte kwaaltje

9 dagen geleden

Reactie op K.Girlsmom

ik heb nu voor de derde keer zwangerschaps rhinitis en word er gek van De x ...
Hoelang gebruik je hem al? En heb je last van gewenning

9 dagen geleden

Reactie op Denizli20

Hoelang gebruik je hem al? En heb je last van gewenning
Ik gebruik hem nu 8 weken (ben bijna 15 weken) ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen meestal kom ik uit op 3x per dag soms 4x. Je mag hem tegenwoordig wel wat langer gebruiken dan eerst. Ik weet het het is niet goed maar vrij kunnen ademen bij zwanger zijn is echt een must

9 dagen geleden

Jaaa ik gebruik het zelf ook hoor! Mn beste vriend.. kleine tip.. je hebt hem ook in de 0,5 variant speciaal voor kinderen. Toch iets minder “zwaar” maar werkt eigenlijk prima

9 dagen geleden

Reactie op K.Girlsmom

ik heb nu voor de derde keer zwangerschaps rhinitis en word er gek van De x ...
Hier ook. Gebruik gewoon de xylometazoline. Meestal wel de kindervariant (halve dosering). Vrij ademen en goede nachtrust is mij meer waard. Vorige zwangerschap ook gebruikt en geen problemen gehad.