4 Reacties

13 dagen geleden

Yoghurt met notenmuesli, banaan en honing. Vult goed, hapt zo weg en je hebt lang een verzadigd gevoel. Cracker met kaas en plakjes komkommer. Sowieso groente dippen in hummus, superlekker Mini krentenbollen, haverrepen, wraps met kipfilet/sla/komkommer/kruidenkaas in rolletjes, handje vol noten, klein stukje pure chocola, Heb nu zelf straight up een halve zak doritos met hot salsa op voor t slapen gaan want ik heb hetzelfde probleem 😅

13 dagen geleden

Waarom eet je niet gewoon de helft van je maaltijd en de andere helft later, bijvoorbeeld voor het slapen gaan? Dat lijkt me vulllender dan een stokbrood kruidenboter of een boel rijstwafels. Ik eet tussen de middag ook gewoon een kliekje warme maaltijd omdat ik daarop beter de dag doorkom dan op een boterham.

13 dagen geleden

Grote pan (groente)soep maken, kun je lekker 3 dagen van eten tussendoor. Ook eet ik veel kaascrackers met smeerkaas, en veel fruit.

13 dagen geleden

Ik merk dat ik echt om de 2 - 2,5 uur iets moet eten anders wordt ik onwijs misselijk. Zijn wel kleine beetje die ik eet. Net 2 Cream crackers met smeerkaas op. Dat is weer even genoeg tot de lunch. En tussendoor pak ik nog wel eens een mandarijn of plakjes kaas. Soep helpt ook misschien? Ik heb gister een grote pan kippensoep gemaakt, die is nu al half leeg 😅