5 Reacties

één maand geleden

Hey! Ik ben vorig jaar september moeder geworden. Ook bij ons heeft het lang geduurd… Nu 1x niet ‘opgelet’ (terwijl ik dacht dat het toch niet nodig was want het ging lastig toch?) en ja hoor ook bingo. Even ‘wennen’ dat we er straks 2 onder 2 hebben maar toch ontzettend blij! Gaat vast goedkomen en we zijn sneller uit de luiers nu 😜

één maand geleden

Reactie op Gina0923

Hey! Ik ben vorig jaar september moeder geworden. Ook bij ons heeft het lan ...
Gefeliciteerd! Ja de gedachte is eventjes wennen inderdaad! Wij hadden dit ook eigenlijk niet verwacht zo snel. En inderdaad sneller uit de luiers daar had ik nog niet aan gedacht haha! Eigenlijk ook best leuk voor de kids dat ze zo mogen opgroeien🤗

één maand geleden

Hier ook een kindje van bijna 10 maanden en nu weer zwanger. Zelfde verhaal eigenlijk - voor nr 1 meer dan dan een jaar bezig geweest en nu in 1x raak

één maand geleden

Wij hebben onze eerste 2 via “het traject” in het ziekenhuis. De 2e is afgelopen oktober geboren. Ik was net weer ongesteld geworden en 1 ronde niet opgelet en ik ben nu spontaan de eerste ronde raak zwanger van de derde. Erg dankbaar dat het zo mag gaan na alle struggles bij de vorige kids om zwanger te worden maar toch ook enorm schrikken! Wel gehoopt dat het ooit zo zou kunnen maar zéker niet (zo snel) verwacht! Ik probeer de Gevoelens lekker de ruimte te geven. Dan kan de spanning eruit😅👍🏼

één maand geleden

Gefeliciteerd!! Hier hetzelfde. Ik ben in februari bevallen en ons tweede cadeautje kwam sneller dan ver wachten . Ik test zojuist positief ❤️