14 Reacties

3 dagen geleden

Niet zo zeer troepvrij maar misschien kan je ze troepvrij vinden haha Wij hebben een pianomat van temu die ook diergeluidjes maakt en muziek afspeelt Verder een xylofoon met druktoetsen en stokjes zo kan hij er toch lekker op slaan terwijl er geluid komt Wij hebben ook zon toren van temu waar zon balletje vanaf kan rollen maar hij vind die balletjes zelf veel leuker want die rammelen Een grote plastic colafles doet hier ook nogsteeds wonderen 😅

3 dagen geleden

Hier speelt onze dochter nu veel mee (geboren op 21 mei, 6,5 maand oud).. Het ballenbad van de kruidvat, de bumbakruiprol, basic puzzelmat voor op te rollen, Sophie de giraf speeltjes, knisperboekjes, babygym van de ikea,.. We hebben ook Foamblokken gekocht voor als ze leert kruipen dat ze extra uitgedaagd wordt maar deze staan nu ter decoratie 😅

2 dagen geleden

Reactie op Choweyn

Hier speelt onze dochter nu veel mee (geboren op 21 mei, 6,5 maand oud).. ...
En deze looprek activiteiten dingetje van Little dutch is ook echt een goede koop geweest

2 dagen geleden

Hier zijn de sensorische blokken van TickiT leuk. Maar vooral als iemand ermee speelt en ze het kan bekijken... En verder vermaakt ze zich ook veel met een hydrofiele doek 😂 en met de houten auto's van haar broer.. Ik wil binnenkort een spiegelblad van TickiT aanschaffen en dat op zn kant zetten wanneer ze op haar buik speelt.. Maar geen idee of ze dat leuk gaat vinden.

2 dagen geleden

Onze dochter vermaakt zich heel goed met simpele stapelbekers en een oball. Ze heeft verder nog niet veel speelgoed krijgt met kerst wel een activiteiten kubus van little Dutch en een houten loopwagen met allerlei dingen waar ze mee kan spelen

2 dagen geleden

De favoriete speeltjes hier: - tickit spiegelblokken - Grimm’s regenboog rammelaar - Grimm’s gele autootje met roze peg poppetje - Sarah silks - teddybeertje

2 dagen geleden

Reactie op Baby 2025

De favoriete speeltjes hier: - tickit spiegelblokken - Grimm’s regenboog ra ...
Ik ben de spiegelballen nog vergeten. Wordt heeel veel mee gespeeld

2 dagen geleden

Hier is het setje sleutels van green toys een grote hit

Reactie op Baby 2025

Ik ben de spiegelballen nog vergeten. Wordt heeel veel mee gespeeld
Ook van Tickit?

gisteren

Reactie op Huisjeboompjebeestjekindje

Ook van Tickit?
Ja!
Mushie stapelblokken, petit boum ronde bijtring, grimm’s auto, hape rollende rammelaar met belletje er in, o-ball, boekjes en een kinder grondspiegel. En momenteel is een stokstaart knuffel van de Ikea helemaal hit!

5 uur geleden

- pittenzakjes van Pit and Play - mushi stapeltoren - bijtringen van oli & carol - sensorische fles van petit boum - al vanaf heel vroeg de grote favoriet, deze houten rammelaar/grijpfiguur van haba. https://www.habaspeelgoedwinkel.nl/5124--grijpfiguur-rammelaar-hout-tirili.html

5 uur geleden

Ik vond dat ook erg leuk, maar nu heeft ze voor Sinterklaas een poes en liedjesboek gekregen van VTech. Ze is er helemaal weg van. Ze gaat direct lachen als ze het poesje ziet en de geluiden en liedjes komen.