7 Reacties

18 dagen geleden

Ah wat een vreselijk nieuws. Ik heb er geen ervaring mee maar ik wens je veel sterkte de komende tijd.

18 dagen geleden

Wat een verdrietig bericht. Veel sterkte!

18 dagen geleden

Veel sterkte gewenst ❤️ zelf geen ervaring mee dus ik weet niet goed hoe ik kan helpen Kunnen ze wat doen aan een open ruggetje?

18 dagen geleden

Zelf geen ervaring mee, maar ik ken een moeder die hiermee is geboren. Dus het kan wel eens goed komen, ze heeft zelfs ook een kindje gekregen en een wilskracht respect ✊🏻. Ja heel veel sterkte hiermee, kies met jouw hart 💖

18 dagen geleden

Hoi, wat moet dat schrikken zijn! Ik ken veel mensen met spina bifida doordat ik ben geboren met een fysieke beperking (cerebrale parese door zuurstofgebrek na m’n eigen geboorte bij 32 weken). Hoewel de spina bifida bij de één zichtbaarder is dan de ander, kunnen de meeste mensen met deze aandoening die ik ken lopen en leven ze een leven dat niet onder doet voor een gezond persoon, soms met de nodige aanpassingen. Ik hoop dat dit wat troost biedt. :) Zelf loop ik met een achterwaartse rollator en zit voor afstanden langer dan 500 meter in een rolstoel. Hoewel dit af en toe uitdagingen met zich meebrengt, ben ook ik heel gelukkig: ik heb leuke vrienden, ben getrouwd, heb een universitaire opleiding, een leuke baan in het middelbaar onderwijs en ik ben op dit moment zwanger van mijn tweede kindje. :) Hiermee wil aangeven dat het natuurlijk verdrietig en niet makkelijk is als je kindje een fysieke beperking heeft, maar het heeft ongetwijfeld een prachtige toekomst in het verschiet :) Sterkte!

18 dagen geleden

Hi, dat zal zeker even rouw op je dak zijn gekomen. Ik heb zelf geen kindje met spina bifida maar ben er zelf wel mee geboren en nu in verwachting van mijn eerste kindje. Mocht ik je ergens mee kunnen helpen qua ervaring of informatie mag je me een prive berichtje sturen...als dat kan (weet ik eigenlijk niet want ben nieuw in deze app). Geen spina bifida kindje is hetzelfde maar misschien dat mijn info jouw iets kan helpen. Gr. Pauline

17 dagen geleden

Reactie op twinwolfje

Veel sterkte gewenst ❤️ zelf geen ervaring mee dus ik weet niet goed hoe ik ...
Ik geloof het niet echt. Ze kunnen tijdens de zwangerschap opereren, maar ik heb vernomen dat het iets of wat verlicht