9 Reacties

5 dagen geleden

Ik zou voor de zekerheid wel de verloskundige bellen..

5 dagen geleden

Ik had dit vorige week ook en mocht toen langskomen voor een extra echo. Alles was goed maar toch fijn om even de bevestiging te krijgen! Misschien kan je dit ook vragen aan je vk

2 dagen geleden

Hoe gaat het nu met je? Heb je er nog last van gehad of het laten checken? Ik heb net bloedverlies gehad en dit keer echt helderrood bloedverlies 😢. Alsof ik afveeg tijdens het ongesteld zijn. Dit was direct nadat we seks hadden gehad. Ik heb al 2 keer eerder na seks wat licht bloedverlies gehad. Toen ik afveegde was het papier wat roze. Dit was toen niets ernstig… nu maak ik me wel erge zorgen. Sorry voor de foto… Maar heeft iemand dit ook gehad?

2 dagen geleden

Reactie op DPB15

Hoe gaat het nu met je? Heb je er nog last van gehad of het laten checken? ...
VK gebeld en die gaf toen aan dat ze verwachtte dat het er bij mij een beetje bij hoort om bloedverlies te hebben. Net helaas bij opstaan gebeurde hetzelfde, zorgt toch continu weer voor stress..😔 Mijn VK gaf wel aan dat bloedverlies na de seks wel "normaal" is omdat al je bloedvaatjes heel kwetsbaar zijn

2 dagen geleden

Reactie op DPB15

Hoe gaat het nu met je? Heb je er nog last van gehad of het laten checken? ...
Maar ik heb nog geen seks gehad moet ik zeggen, voel me veel te misselijk en gespannen daarvoor🤣

één dag geleden

Reactie op Firsttimemommy16

VK gebeld en die gaf toen aan dat ze verwachtte dat het er bij mij een beet ...
Ah ja dat snap ik helemaal dat dat voor stress zorgt. Ik heb dat nu ook. Haha herkenbaar, dat komt vanzelf weer! Ik ben inmiddels de misselijkheid fase en spugen een klein beetje voorbij. Vandaag 12.1. Werd bij mij na week 9 al minder!

Reactie op DPB15

Hoe gaat het nu met je? Heb je er nog last van gehad of het laten checken? ...
Ik wil je niet ongerust maken, maar als ik jou was, zou ik even met de verloskundige bellen en om extra controle vragen.. Elke zwangerschap is anders en elke bloedverlies ook, enige wat je geruststellen kan, is een goeie echo denk ik.

één dag geleden

Reactie op Anastasia Nastia Reznitsjenko

Ik wil je niet ongerust maken, maar als ik jou was, zou ik even met de verl ...
We hebben inderdaad vanochtend direct contact gehad en konden vanmiddag terecht! Het was helemaal in orde en er was waarschijnlijk een bloedvaatje geknapt. Er was verder niks gezien. De baby was weer een stuk groter geworden en we hebben zelfs voor het eerst naar het hartje mogen luisteren! Dit was zo’n geruststelling 🥹🤍

Reactie op DPB15

We hebben inderdaad vanochtend direct contact gehad en konden vanmiddag ter ...
Nou een betere geruststelling had je niet kunnen krijgen. Wat super fijn voor jullie! Ben erg blij voor je.