35 Reacties

één maand geleden

Heeft er iemand ervaring met (bruin) bloedverlies na het sporten? Vandaag een redelijk intensieve workout gehad en later op de dag merkte ik wat bloedverlies op. Heb wel even gebeld en het was nog geen reden om langs te komen, maar ik maak me toch zorgen..

één maand geleden

Ik voetbal, 1x trainen en 1x wedstrijd per week. Ben van plan om tot 12 weken (dus nog 2 weken) wedstrijden te spelen en vanaf dan alleen nog rustig aan mee te trainen (geen duels meer) en 1x per week te gaan hardlopen/fitnessen. Proberen tot aan het eind van de zwangerschap vol te houden 😊

één maand geleden

Ik ga zwemmen! Ongeveer 2 à 3 x per week, zalig!

één maand geleden

Zijn er ook al mensen die al zijn begonnen met zwangerschapszwemmen? Ik overweeg om dat te gaan doen maar ik vind het nog een beetje ongemakkelijk omdat ik nog niet echt een buikje heb 😂

één maand geleden

Reactie op Ilm2024

Zijn er ook al mensen die al zijn begonnen met zwangerschapszwemmen? Ik ove ...
Ik heb dit in mijn vorige zwangerschap wel zo vroeg gedaan. Kon ivm veel overgeven al snel niet meer boksen. Was wel één van de vroegste, maar heerlijk om te doen.

één maand geleden

Reactie op Mzwaan

Ik heb dit in mijn vorige zwangerschap wel zo vroeg gedaan. Kon ivm veel ov ...
Ohhh vervelend van het overgeven maar wel fijn dat zwemmen prettig was! Werd je goed ontvangen, om het maar even zo te noemen?

één maand geleden

Voor mn vorige zwangerschap ging ik 6 keer per week fitnessen, maar met 5 weken zwangerschap kreeg ik een auto ongeluk waardoor ik een pees in mn duim scheurde en niet aan het verkeer mocht deelnemen (sportschool is 40 minuten lopen en daar had ik dan niet zoveel zin meer in, vooral de terugweg 😅). Dus toen gestopt, maar later in de zwangerschap begonnen met zwemmen en yoga, wat ik beide heerlijk vond. Dat ga ik in deze zwangerschap ook zeker oppakken!

één maand geleden

Ik ben nu 13,5 weken en heb gister voor het eerst aquarobics gedaan. Ik was veruit de jongste, maar vond het juist wel relax! Voelde me nog heel sportief 😂 en je kunt het zo zwaar maken als je zelf wil

één maand geleden

Reactie op GracieuzeBeuk716851

Ik ben nu 13,5 weken en heb gister voor het eerst aquarobics gedaan. Ik was ...
Wat een goed idee! Hier ga ik ook even naar kijken

één maand geleden

Reactie op IristenHavert

Kan iemand mij helpen? Ik sport nu 2 a 3x in de week en ondanks de vermoeid ...
Dit is misschien ook een teken dat je te hard aan de hondenriem hebt getrokken voor je hond? Als het bij jou al niet goed voelt, stel je eens voor hoe je hond zich nu voelt?

één maand geleden

Ik sportte 4 a 5x per week in de sportschool en ook box training. Dit heb ik volgehouden tot week 8 maar sinds week 8 val ik gewoon constant in slaap en werd ik heel misselijk, vooral tijdens yoga. Ik heb het vervangen voor wandelen en een beetje oefeningen thuis. Ben nu 13 weken en de vermoeidheid is er nog steeds maar heb wel afgesproken weer voorzichtig wat te gaan doen. Hopen dat het tegen de vermoeidheid helpt

één maand geleden

Reactie op Ilm2024

Ohhh vervelend van het overgeven maar wel fijn dat zwemmen prettig was! Wer ...
Ja zeker, 0 klachten over de lerares of de groep.

één maand geleden

Reactie op Ilm2024

Zijn er ook al mensen die al zijn begonnen met zwangerschapszwemmen? Ik ove ...
Gewoon doen! Belangrijk dat jij er blij van wordt toch?

één maand geleden

Ik ben nu 12 weken, door vermoeidheid sport ik geen 4 x pw maar 2 of 3. Ook merk ik dat ik krachttraining de laatste maanden heb laten varen. Ik twijfel of dat slim is of juist niet. Bodypump oid is te zwaar ivm schouderpoblemen. Dus krachtrraining doe ik vooral zelf op de apparaten, saai maar functioneel. Qua lessen doe ik nu vooral intensieve (urban) dance lessen. Soms heb ik last van mijn rug en twijfel of dit door gebrek aan krachttraining komt. Maar ik zie mezelf ook nog niet een heel rustig mom in balance klasje oid doen. Tips?

één maand geleden

Reactie op UitbundigeFee804344

Ik ben nu 12 weken, door vermoeidheid sport ik geen 4 x pw maar 2 of 3. Ook ...
Misschien kun je kijken naar zwangerfit lessen in de buurt?