7 Reacties
7 maanden geleden
Zelfde ‘voortekenen’ hier met dezelfde termijn. Vorige keer kwam het ook uit de lucht vallen dat het ineens begon. Echt geen gebroken vliezen, slijmprop of wat dan ook. Wij wachten rustig af, als het echt begint zal ik het vanzelf wel merken! Het is super normaal trouwens, om niet vooraf vanalles te voelen, dus don’t worry!
Fijne laatste spannende daagjes nog!! 😘
7 maanden geleden
Reactie op ZelfstandigeVallei045986
Zelfde ‘voortekenen’ hier met dezelfde termijn. Vorige keer kwam het ook ui ...
Dank je wel! 🥰 Deze topic heb ik stiekem natuurlijk uit ongeduld gestart. Het liefst zou ik thuis willen bevallen, maar kans wordt steeds groter dat de baby in vruchtwater poept. Met mijn eerste kindje was dat bij 42 weken het geval en was het geen fijne bevalling met teveel interventies en onzekerheid vanuit mijzelf. Maar goed, we gaan het zien! En de controle loslaten. Jij dus al bevallen? Geniet van de mooie periode 🤍
7 maanden geleden
Reactie op dsorensen
Ook nauwelijks, beetje menstruatiekrampen heel af en toe. Zij kwam met 42 w ...
Hoe is het nu met je? Hier ondertussen 40+3 en ook geen teken van een bevalling haha. Heel gek voelt dat ook aangezien m'n dochter er juist eerder was. Ik merk aan mezelf dat ik ook gespannender wordt voor het scenario medisch worden met 42 weken. Terwijl we hebben nog wel even..
7 maanden geleden
Reactie op Spoof
Hoe is het nu met je? Hier ondertussen 40+3 en ook geen teken van een beval ...
Vandaag 41 weken en weinig veranderd. 😅 Wens was een thuisbevalling, maar kan ik mogelijk op mijn buik schrijven omdat de kans dat hij in vruchtwater poept steeds groter wordt. Zolang hij maar gezond ter wereld komt dat is het belangrijkste.