6 Reacties
2 dagen geleden
hoi hoi! wij zijn in oktober met ons zoontje van toen 4 maanden oud naar turkije geweest. ik vond het heel spannend!
is het een idee dat je een buggy meeneemt die helemaal plat kan, zodat je zoontje misschien op die manier kan slapen? ons zoontje slaapt helemaal niet buiten zijn bedje, dus ik snap je twijfel wel. wij hadden een hotelkamer dus gingen elke keer naar de kamer voor zijn dutjes.
ritme hebben wij helemaal losgelaten. ons zoontje was helaas ook ziek geworden op vakantie, dus was helemaal drama 馃槱
wellicht kan je je zoontje in slaap laten vallen in je armen en dan in de buggy leggen die helemaal plat kan?
2 dagen geleden
Wij zijn toen hij 4,5 maand was 10 dagen naar Rhodos geweest en gaan over een maandje (als hij 7 maanden oud is) een midweek naar Londen. Ons zoontje sliep ook heel slecht in de kinderwagen en eigenlijk alleen in de draag zak of op schoot. Op vakantie was dat niet heel anders. Sowieso op die weggetjes daar was een buggy niet altijd fijn, dus zat hij vaak in de draagzak. Met uit eten namen we hem veel op schoot en viel hij daar in slaap. Ook waren we veel aan het zwembad/strand waar hij lekker op het strand bedje sliep of op schoot.
Als hij wakker was zat hij lekker in de buggy en keek hij heerlijk mee, als we zagen dat hij moe begon te worden zochten we een terrasje of ging hij in de draag zak. Vaak konden we hem dan wel slapend in de buggy leggen. Wij hebben thuis ook niet echt een vast schema qua dutjes, ik let vooral op signalen van vermoeidheid en breng hem dan naar z鈥檔 bedje of op schoot. Op vakantie konden we hetzelfde doen.
In het vliegtuig heeft hij de hele vlucht geslapen dus dat was echt heel fijn. Naar Londen gaan we met de trein dus ben benieuwd hoe dat gaat haha!
Onze luxe poes op de foto aan het zwembad haha! Hij vond het ook echt genieten op vakantie

2 dagen geleden
Reactie op indy123
hoi hoi! wij zijn in oktober met ons zoontje van toen 4 maanden oud naar tu ...
Wij hebben toevallig net een buggy aangeschaft die ook helemaal plat kan, dus dat is zeker het proberen waard! Ookal willen we misschien gewoon de kinderwagen meenemen omdat dat toch iets comfortabeler is (zeggen ze), die kan wel liggend, maar dan liggen de beentjes een beetje omhoog..
Wat vonden jullie van de vakantie? Het wel echt waard, of misschien meer gedoe dan gezelligheid?
2 dagen geleden
Reactie op IndiraX
Wij hebben toevallig net een buggy aangeschaft die ook helemaal plat kan, d ...
ah ja ik snap je dilemma wil! doen wat voor jullie goed voelt <3
wij vonden de vakantie opzich leuk qua avontuur, mijn vriend werkt fulltime dus die was er wel aan toe om er even tussenuit te zijn. ik vond het persoonlijk meer gedoe dan gezelligheid haha, maar dan ben ik wel eerlijk! ik zou persoonlijk een volgende x met een baby iets langer wachten dan 4 maanden oud. maar het verschilt ook heeel erg qua baby, sommigen slapen makkelijk overal en zoals ons zoontje sliep echt alleen in de kamer.
gisteren
Op vakantie met een baby kan ik zeker wel aanraden馃槉 een stedentrip zou ik zelf met zo'n kleintje nooit doen. Daar doe je ze echt geen plezier mee. Zon/relax vakantie is veel leuker voor iedereen. Wij gaan in feb naar de sneeuw(finland), onze jongste is dan 9 maanden.