9 Reacties
8 maanden geleden
Ik heb dit ook een poosje gehad. Dit kwam voornamelijk doordat ik niet echt goed naar de wc kon toen de kleine ging indalen. Hierdoor kreeg ik steek, wellicht dat het daarmee te maken kanhebben? Anders zou ik het niet weten haha
8 maanden geleden
Reactie op Lautje1996
Ik heb dit ook een poosje gehad. Dit kwam voornamelijk doordat ik niet echt ...
Haha oh lijkt me echt vervelend :( ! Ik kan gelukkig gewoon vanaf dag 1 al goed naar de wc 🥰
8 maanden geleden
Ik heb dit ook zo nu en dan. Ik vind het altijd zo heftig, kan dan niet eens normaal zitten. Bij mijn vorige zwangerschap ook last van gehad. Heb dit ook vaak tijdens menstruatie. Volgens mij hoort het er allemaal maar gewoon bij. Maar ik zie het ook een beetje als mentale voorbereiding op de bevalling. Toen ik moest gaan bevallen heb ik namelijk ook alles vanuit mijn anus gevoeld, niet vanuit mijn vagina oid. Alsof ik een mega drol moest uitpoepen 😅
8 maanden geleden
Reactie op Lauwwie
Ik heb dit ook zo nu en dan. Ik vind het altijd zo heftig, kan dan niet een ...
Hahaha omg herken dat laatste zo erg 🤣😭 heb ook gepoept tijdens de bevalling, dacht nja shit happens. Ben niet de 1e en niet de laatste haha. Ik had een droomzwangerschap bij ons vorige kindje. Deze zwangerschap is echt een hell. 🥲
8 maanden geleden
Ik ben morgen 38 weken en voel dat toevallig ook sinds vandaag zo af en toe. Ook vannacht mega diarree gehad, vorige week slijmprop verloren en voorweeën dus bij mij al wat voortekens. Geen idee of die steek iets betekent, kreeg vandaag van vk te horen dat het manneke alweer lager ingedaald zat dan vorige keer.
8 maanden geleden
Reactie op dsorensen
Ik ben morgen 38 weken en voel dat toevallig ook sinds vandaag zo af en toe ...
Oh zo herkenbaar allemaal.. momenteel zelf 36+3, sinds 2w mega diarree, verlies al 12w lang elke keer slijmproppen en al 12w lang mega heftige voorweeën + mevrouw ligt al sinds 22w ingedaald en sinds 6w echt vast. Spannend!
8 maanden geleden
Reactie op 💜
Heeft te maken met indaling en het het diep in het bekken liggen van de bab ...
Ze ligt al 6w muurvast volgens de gynaecoloog 🤷🏽♀️