4 Reacties

één maand geleden

Ik heb presies het zelfde ik ben ook 6+1 alleen heb ik de eerste echo de 24 ste ik hoop ook antwoord tekrijgen op jou vraag ik las wel dit: Door de snelle toename van hormonen en een verandering in de borststructuur kunnen je tepels en borsten al vanaf drie tot vier weken gevoelig en pijnlijk zijn. Sommige moeders in spe hebben tijdens de hele zwangerschap pijnlijke borsten, maar bij de meesten verdwijnt de pijn na het eerste trimester. Succes voor morgen x

één maand geleden

Wat leuk dat we gelijk lopen en toevallig dat jij hetzelfde hebt. Ja klopt dat kan je overal lezen maar het gekke is, is dat de pijnlijke en gevoelige borsten en tepels juist ineens over zijn nu een week maar wel steken sinds twee dagen. Daar lees ik alleen niet veel over online dus benieuwd of meerdere dames dit hebben..

één maand geleden

Ik ben nu 3 weken en had vanaf 2 weken al deze steek in mijn borsten, ook voornamelijk mijn rechter borst onder en aan de zijkant. Heb het nu nogsteeds maar wel minder. Ik heb wel ook nogsteeds gevoelige tepels en pijnlijke borsten.

één maand geleden

Reactie op Wendyvanputten

Ik heb presies het zelfde ik ben ook 6+1 alleen heb ik de eerste echo de 24 ...
Een mooi kloppend hartje gezien 🥹💓 en vooruit gezet naar 6+3 (1 dagje) dus alles is goed en steken in borsten en verder niet gevoelig is dus helemaal prima!! 😉